APAGAT un incendi d’un vehicle a la planta -2 del pàrquing de l’Hospital Sant Joan de Reus (avís 12.49 h). Seguint el pla d’autoprotecció del centre, hem evacuat les plantes -1 i -2 que estaven plenes de fum. Sense persones ferides.
Incendi al pàrquing de l'hospital Sant Joan de Reus
Els Bombers han desplaçat set dotacions per sufocar les flames
ARA A PORTADA
-
Una Santa Tecla especial pels Gegants Vells de Tarragona: celebren els 200 anys d'història Antonio Ramos Llauradó
-
-
-
L'Escola Municipal de Música d'Alcover reformula el funcionament amb una nova proposta educativa Albert Oliva
-
Denuncien un home per conduir drogat i de forma negligent a la Rambla de Ponent de Campclar TarragonaDigital
Publicat el 12 de desembre de 2023 a les 14:00
Actualitzat el 12 de desembre de 2023 a les 14:03
Un incendi al pàrquing de l'hospital Sant Joan de Reus ha obligat a desallotjar les plantes -1 i -2 de l'equipament, seguint el pla d'autoprotecció del centre sanitari. Els fets han tingut lloc poc després de tres quarts d'una del migdia a l'última planta de l'aparcament. Allà, per causes desconegudes, un cotxe ha cremat, provocant una important quantitat de fum.
Et pot interessar
-
Societat Reus repinta les bústies de la recollida pneumàtica d’escombraries
-
Societat La Guàrdia Urbana de Tarragona activa un dispositiu especial per les festes de Santa Tecla
-
Societat Arriba la segona edició de Centcelles, el festival tardoromà de Constantí
-
Societat Santa Coloma de Queralt acollirà el concert de les Quatre Estacions de Vivaldi amb motiu dels 300 anys
-
Societat Viñuales defensa que els nouvinguts són «imprescindibles» pel futur de Catalunya en l'acte de la Diada
-
Societat L'AFA de l'Escola Prat de la Riba de Reus mantindrà les protestes per reclamar «mesures urgent» per a la seguretat dels infants