La Bisbal del Penedès farà un inventari de solars buits i una ordenança de neteja

L'objectiu és que els propietaris en facin un correcte manteniment

Publicat el 27 de gener de 2023 a les 09:23

L'Ajuntament de la Bisbal del Penedès ha contractat l'elaboració d'un inventari de solars buits i sense edificar del municipi. El contracte s'ha fet amb el geògraf local Robert Vallès, per un import de 4.000 euros. Serà el primer pas per fer una ordenança de neteja i manteniment dels solars buits. 

 

Quan es tingui la base de dades de solars sense edificar s'impulsarà l'ordenança per poder gestionar la neteja i conservació de les parcel·les. Des del consistori expliquen que l'objectiu és que els propietaris facin una correcta conservació d'aquests espais. D'aquesta manera es volen evitar incendis i altres molèsties al veïnat. 

 

Retirada de la uralita del pavelló

Per altra banda, aquesta setmana han començat els treballs per retirar el sostre d'uralita del pavelló poliesportiu municipal. Uns treballs que van a càrrec d'una empresa especialitzada i que són necessaris per dur a terme les obres del nou pavelló. Les obres van començar el passat octubre i la primera fase té un cost d'1,2 milions d'euros.