Un total de 400 talls de síndria són els que des dels Mercats de Tarragona han preparat per aquest dimecres, per repartir entre els tarragonins, en el marc de la festa major de Sant Magí. Des de les onze, diverses persones han participat de l'acte organitzat davant del Mercat de Torreforta, que ha inclòs un inflable.
Per 1 euro, tothom qui vulgui pot adquirir un tall de síndria i una bossa per a l'entrepà, tot pagat per l'empresa BASF. Els beneficis que se'n treuen, com cada any, van per a l'ONG Creu Roja i els seus diferents programes d'ajuda als més necessitats.
Aquesta és l'activitat més destacada d'aquest dimecres, que es repetirà a partir de dos quarts de sis de la tarda al Mercat Central. Mentrestant, la ciutat ja compta les hores perquè arribi la vigília de Sant Magí, demà, amb primer la Petita Remullada i més tard l'arribada de l'aigua, la pujada cap al portal del Carro, el seguici i, finalment, a la nit la Revetlla Remullada.
La síndria, protagonista per un dia amb Sant Magí
Tarragona compta les hores perquè arribi la vigília de la festa major petita
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’agost de 2022 a
les 12:26
Et pot interessar
-
Societat
Inversió milionària d'Aigües de Reus per millorar les xarxes d'abastament i sanejament
-
Societat
Tarragona homenatja Rodrigo Knafo, el jove mort fa 50 anys per la repressió policial en una protesta
-
Societat
L’ICIQ presenta un projecte pioner per descarbonitzar la indústria catalana
-
Societat
Fumata blanca a la parròquia de la Puríssima Sang de Reus: es restableix l'activitat pastoral
-
Societat
Polèmica a Tarragona per la ubicació de la parada d'autobusos de creueristes
-
Societat
Experts aborden en un congrés a Reus els tabús i els reptes de la sexualitat en la discapacitat intel·lectual
