Valls tindrà una nova planta regeneradora d'aigua. Ho ha anunciat el director de l’Agència Catalana de l’Aigua, Samuel Reyes, en una ponència feta el divendres dia 28 d’abril a la Cambra de Comerç de Tarragona.
L'ACA preveu que la creació de les noves instal·lacions tingui un cost de més de 2 milions d’euros. Pel que fa als treballs de construcció de la nova planta, està previst que es duguin a terme en els propers cinc anys.
Concretament, l'ACA ha anunciat que dins del pla de gestió 2022-2027 té previst construir 25 plantes regeneradores en algunes zones de l'interior del país. Entre elles, la de Valls i també una a Reus. El cost total de construcció de totes aquestes plantes regeneradores serà de 125 milions d’euros.
L'Agència Catalana de l'Aigua anuncia la construcció d'una planta regeneradora d'aigua a Valls
Tindrà un cost de més de 2 milions d’euros
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital
Publicat el 02 de maig de 2023 a les 14:53
Et pot interessar
-
Societat L'onzena edició de la Music Valls Va de Vins es renova i bat rècord de cellers inscrits
-
Societat El Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat aprova un protocol pioner per respondre als actes vandàlics
-
Societat L’excap de la Policia de Montblanc nega en el judici que incorporés la fotocòpia del carnet de l’altra acusada amb la data alterada
-
Societat El llegat del Campanaret de Reus: què queda d'un dels edificis més famosos de la ciutat?
-
Societat L'origen del nom del Pati, la plaça més cèntrica i polivalent de la ciutat de Valls
-
Societat Tarragona construirà més d'un miler d'habitatges protegits en els pròxim anys