L'Ajuntament de Montblanc ha actuat d'urgència per enderrocar la casa número 54 del carrer Solans. L'habitatge, en estat ruïnós, amenaçava perill d'esfondrament i per aquest motiu el carrer es trobava tallat des de feia tres mesos.
En aquest sentit, el consistori ha iniciat les tasques d'enderroc, després que el passat mes d'octubre el carrer es va haver de tallat a la circulació per la perillositat que representava l'estat de l'immoble.
Ara s'estan duent a terme els treballs d'enderroc i es preveu que en les properes setmanes es pugui tornar a obrir el carrer al trànsit.
L'Ajuntament de Montblanc enderroca un habitatge en perill d'esfondrament
Es tracta de la casa situada al carrer Solans, número 54
Ara a portada
-
-
-
Successos Comença el judici contra l'home acusat d'asfixiar la seva parella en un hotel de Salou el 2023 TarragonaDigital
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 15 de gener de 2024 a les 12:04
Actualitzat el 25 de març de 2024 a les 10:48
Et pot interessar
-
Societat Cunit acull la Carrerada de Santa Coloma 2025 amb dues rutes per a gaudir del patrimoni i la natura
-
Societat Arriba la 13a edició de la Fira del Vehicle de Valls
-
Societat Montblanc viu una Setmana Santa d’intensa activitat turística a les portes de la Setmana Medieval
-
Societat El Patronat Municipal d'Esports de Valls obre les inscripcions de la temporada d'estiu