La taxa d'atur va créixer un 1,01% a la demarcació de Tarragona aquest passat mes de novembre i es va situar en 40.516 persones desocupades, 405 més que a l'octubre. Tot i això, respecte del novembre de l'any passat hi ha hagut un descens del 3,71%, amb 1.560 persones menys apuntades a les llistes.
Pel que fa a la xifra d'afiliats a la Seguretat Social, durant el novembre es van perdre un 1,54%, ja que s'han donat de baixa 5.269 treballadors. En canvi, en el darrer any s'han creat 10.961 llocs de treball, el que suposa un increment del 3,37%.
Per sectors, els serveis són els que han perdut més volum de treballadors (408), seguit de la indústria (55) i l'agricultura (11), mentre que la construcció ha guanyat 21 llocs de treball.
L'atur repunta de nou a la demarcació de Tarragona durant el mes de novembre
L'increment ha estat de l'1,01%, situant la xifra de desocupats en 40.516
ARA A PORTADA
-
-
La URV ofereix un nou màster centrat en la gestió de la «descarbonització industrial i social» TarragonaDigital
-
L'activitat a l'aeroport de Reus creix durant el mes d'abril fins als 117.000 passatgers TarragonaDigital
-
La capital de la Conca de Barberà presenta el document Montblanc 2030, l'estratègia turística del municipi TarragonaDigital
-
Publicat el 04 de desembre de 2023 a les 10:20
Et pot interessar
-
Societat Bars de Reus i Tarragona acostaran la recerca científica al públic en sessions acompanyades de cervesa
-
Societat Tarragona ho té tot a punt per a celebrar la 24a edició de la Festa del Comerç Just
-
Societat Un de cada cinc adolescents escolaritzats a Reus fan un consum de risc d'alcohol
-
Societat Tres concursants del Baix Camp participen en el nou programa presentat per Àngel Llàcer a 3Cat
-
Societat L’Ajuntament de Calafell plantarà 401 arbres en el lloc dels 142 que ha de retirar per les obres a Segur Platja
-
Societat L'antiga recepció i les pistes esportives de la Residencial de Tarragona seran de propietat municipal