L'Ajuntament de Torredembarra ha posat en marxa la licitació per a l'actualització del projecte bàsic i executiu del Teatre Auditori, una infraestructura cultural que porta anys amb les obres aturades. El projecte original, redactat l'any 2007 per l'estudi d'arquitectura Xavier Climent, serà revisat i adaptat a les normatives vigents i a les necessitats actuals d'un equipament d'aquestes característiques.
Fins ara, s'han executat treballs relatius a l'estructura, els tancaments, les cobertes i les divisions interiors de l'edifici. Amb aquesta nova licitació, l'Ajuntament busca redactar un nou projecte que permeti reprendre les obres amb garanties i definir amb precisió els costos pendents per finalitzar l'equipament. El pressupost màxim de licitació és de 82.713 euros, IVA inclòs.
L'alcalde de Torredembarra, Vale Pino, ha afirmat que «amb aquest projecte podrem tenir les xifres clares del cost real per finalitzar el Teatre Auditori i, d'aquesta manera, planificar les passes següents per fer-lo realitat i buscar les vies de finançament necessàries per a la seva execució completa.» Les empreses interessades poden presentar les seves ofertes fins al 28 d'abril a les 23.59 hores.
Torredembarra licita l'actualització del projecte del Teatre Auditori
L’Ajuntament de Torredembarra vol reprendre les obres aturades des de fa anys amb un nou projecte adaptat a la normativa actual
- Imatge de la façana del teatre auditori de Torredembarra. -
- Anna F. - Aj. Torredembarra
ARA A PORTADA
-
-
Nova demostració de força dels professors als carrers de Tarragona: més de 5.000 manifestants Antonio Ramos Llauradó
-
-
El Festival Internacional de Màgia omplirà Tarragona un any més d'il·lusionisme i fantasia TarragonaDigital
-
Valls posa en marxa una nova campanya comercial amb el sorteig d'un creuer pel Mediterrani com a incentiu TarragonaDigital
Publicat el
11 d’abril de 2025 a
les 09:31
Et pot interessar
-
Societat
S'obre una porta d'esperança per als treballadors d'International Paper a Valls i Montblanc
-
Societat
Tarragona presenta l'eina amb què redefinirà el model turístic de la ciutat
-
Societat
Els docents tallen la sortida de l'AP-2 i l'N-240 a Montblanc i un dels accessos al Port de Tarragona
-
Societat
Dignitat a les Vies afirma que hi ha retards a Rodalies perquè no s'han adaptat els horaris dels maquinistes
-
Societat
L'Ajuntament de Salou renaturalitzarà onze punts del litoral amb gairebé 3.800 plantes autòctones
-
Societat
Tarragona comença a escalfar motors per a l'arribada del Tour: presenten el programa d'activitats prèvies
