Malestar al PSC per la discriminació a manifestants en la visita del Rei a Poblet

La regidora Sandra Ramos defensa les dimensions de l'operatiu policial per blindar Felip VI: «És normal, és el Cap d'Estat»

Publicat el 22 de juliol de 2020 a les 10:01
La regidora del PSC a l'Ajuntament de Tarragona, Sandra Ramos, ha assegurat avui en roda de premsa que li sembla "bé" el tour del rei Felip VI arreu de l'Estat espanyol per "donar suport a la població en moments complicats", però que no comparteix la discriminació que van fer els Mossos d'Esquadra, a ordres del Ministeri d'Interior, entre manifestants a l'hora d'accedir a les proximitats del Monestir de Poblet aquest dilluns.

[noticia]37549[/noticia]

Ramos creu que és "normal" la dimensió del dispositiu policial que hi va haver ja que "és el Cap d'Estat". Tanmateix, abans d'afirmar-se "republicana", va detallar que "no em sembla bé que es deixi passar uns manifestants sí i uns altres no", en referència a la delegació de Vox que va poder saludar a Felip VI des d'escassos metres del temple.

Pel que fa a la motivació de la visita, considera que es va desplaçar a la Conca de Barberà "perquè la situació a Barcelona era poc prudent, s'està demanant a la població que es quedi a casa".

[slideflaix]1045[/slideflaix]