Més destinacions des de l'Aeroport de Reus aquest estiu: nova ruta amb Alemanya

Ryanair connectarà la capital del Baix Camp amb la ciutat alemanya de Düsseldorf amb dues freqüències setmanals

Publicat el 02 de febrer de 2023 a les 15:45

Ryanair celebrarà els seus 20 anys d'operacions a l'Aeroport de Reus oferint una dotzena de rutes durant la temporada d'estiu. La darrera destinació que l'aerolínia irlandesa ha incorporat a la seva operativa des de la capital del Baix Camp és l'aeroport de Düsseldorf Weeze, a Alemanya, que tindrà dues freqüències setmanals.

 

Així, durant els mesos d'estiu, Ryanair oferirà un total de dotze rutes des de Reus. En aquest sentit, la companyia de baix cost unirà la capital del Baix Camp amb Birmingham, Brussel·les Charleroi, Dublín, Eindhoven, East Midlands, Leeds, Liverpool, Manchester, Cork, Shannon, Londres Stansted, a més de Dusseldorf Weeze.

 

Vueling porta la gran novetat de la temporada: destinació París

La gran novetat de la temporada d'estiu a l'Aeroport de Reus arribarà de la mà de Vueling, que connectarà la capital del Baix Camp amb París. Seran dos vols setmanals amb la 'ciutat de la llum' i l'estrena de la ruta serà a finals del mes de març. Els bitllets per volar entre Reus i París es van posar a la venda el passat mes de novembre.

 

Cal recordar que durant el passat 2022, va haver-hi un total de 23 rutes des de l'Aeroport de Reus, amb connexions amb Anglaterra, Gal·les, Escòcia, Irlanda, Bèlgica, Països Baixos, Polònia i Palma de Mallorca.