L'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant ha decidit substituir les dutxes per rentapeus a les platges del municipi durant aquest estiu. La decisió s'ha pres davant la situació d'alerta per sequera hidrològica decretada per l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) a la unitat d'explotació del Consorci Aigües Tarragona (CAT), de la qual forma part el municipi.
Amb la instal·lació dels rentapeus, que segons ha explicat el consistori es farà entre aquesta setmana i la següent, l'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant preveu un estalvi del 60% de l'aigua.
Aquesta mesura d'estalvi d'aigua s'afegeix al paquet de limitacions i restriccions d'obligat compliment establertes per l'ACA a tots els municipis connectats al CAT, que s'apliquen des de la passada setmana.
Mesura addicional contra la sequera a Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
El consistori ha decidit substituir les dutxes de les platges del municipi per rentapeus
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de juny de 2023 a les 16:05
Actualitzat el 20 de juny de 2023 a les 16:07
Et pot interessar
-
Societat Reus canvia l'ubicació de la nova estació d'autobusos després de l'oposició veïnal
-
Societat Els productes del Camp de Tarragona, presents en el dinar de la conferencia de presidents de Barcelona
-
Societat L'EMT de Tarragona manté la bonificació del 50% en tots els abonaments fins a final d'any
-
Societat Comenen les esperades obres de remodelació de la plaça de la Cinquena Promoció de Sant Pere i Sant Pau
-
Societat Torredembarra porta a la Fiscalia de Medi Ambient l'extracció de sorra de la platja de la Paella
-
Societat S'incrementen els delictes d'homicidi i abús a la demarcació de Tarragona durant el 2024