L'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant ha decidit substituir les dutxes per rentapeus a les platges del municipi durant aquest estiu. La decisió s'ha pres davant la situació d'alerta per sequera hidrològica decretada per l'Agència Catalana de l'Aigua (ACA) a la unitat d'explotació del Consorci Aigües Tarragona (CAT), de la qual forma part el municipi.
Amb la instal·lació dels rentapeus, que segons ha explicat el consistori es farà entre aquesta setmana i la següent, l'Ajuntament de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant preveu un estalvi del 60% de l'aigua.
Aquesta mesura d'estalvi d'aigua s'afegeix al paquet de limitacions i restriccions d'obligat compliment establertes per l'ACA a tots els municipis connectats al CAT, que s'apliquen des de la passada setmana.
Mesura addicional contra la sequera a Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant
El consistori ha decidit substituir les dutxes de les platges del municipi per rentapeus
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de juny de 2023 a les 16:05
Actualitzat el 20 de juny de 2023 a les 16:07
Et pot interessar
-
Societat Víctor Perales, nou president d'El Tomb de Reus
-
Societat Cambrils reforça l'impuls al comerç local amb un nou conveni amb la Unió de Botiguers
-
Societat Moisès Tarrés i la seva gossa Mel guanyen el Concurs Internacional de Gossos d'Atura de Prades
-
Societat Cinc nous agents s'incorporen al cos de la Policia Local de Vila-seca
-
Societat La Serra de Montsant celebra 20 anys reintroduint la tortuga mediterrània amb més de 7.000 exemplars alliberats
-
Societat El Pla de Santa Maria programa la sisena edició de les Terrasses Musicals d'estiu