Les olles haurien d'haver començat a fer xup-xup i els fogons a escalfar la plaça del Prim de Reus a primera hora d'aquest dilluns 3 de març, Dilluns de Carnaval, però les previsions de pluja per aquests primers dies de març, que ja va fer acte de presència durant les rues del cap de setmana; ho han impedit. L'Expro/Profit 2025 s'ajorna a una nova data.
Per seguretat i per garantir la correcta celebració del tradicional esdeveniment, que reuneix les colles carnavaleres de la ciutat per oferir diverses elaboracions gastronòmiques, no se celebrarà en el seu dia habitual. Segons ha comunicat l'Ajuntament de Reus, la trobada es trasllada al pròxim dissabte 8 de març, a partir de les 9 hores.
ℹ️ Canvi de data!
— Ajuntament de Reus (@reus_cat) March 2, 2025
‼️ A causa de l'alt risc de pluja previst per demà al matí, l’Expro/Profit 2025 s'ajorna al dissabte 8 de març
La trobada serà igualment a la Plaça del Prim a partir de les 9:00h#Carnaval2025@ReusCultura@ReusPromocio@reusjove#ExproProfit#FRACpic.twitter.com/UBqlwv7uon
Així, els reusencs i reusenques no podran agafar forces per encarar els últims dies de festa amb les degustacions habituals: entrepans de calamars, creps, paella, migas, arengada o flors manxegues, entre d'altres. Caldrà estar pendents del temps i dels canals oficials de l'ajuntament per veure si s'ajornen altres actes previstos en el programa de Carnaval.
Aquest mateix dilluns, la Sala Polivalent de la Palma, acollirà, a partir de les 23 hores, el Ball de Mascarots, amb l’orquestra de versions d’anime en català La Kame Band. I encara hauran de celebrar-se, aquest dimarts 4 de març, actes emblemàtics com la vetlla del Rei Carnestoltes, la solemne professó de la Germandat dels Set Pecats Capitals, la Rua Mortuòria i la crema de Sa Majestat amb el robatori del Braç Incorrupte; així com el Ball de la Quaresma i de les Set Virtuts i la cercavila del Braç Incorrupte, aquest Dimecres de Cendra.