Millora la seguretat viària a la carretera TV-2336 de l'Espluga de Francolí a la T-233, concretament entre els municipis de Blancafort i Solivella. L'actuació, impulsada per la Diputació de Tarragona, s'ha realitzat en un tram de 2,2 km i ha servit per ampliar la calçada fins a 6 metres.
També s'ha habilitat un itinerari per a vianants. El projecte ha representat una inversió de 690.000 euros i ha servit per garantir la convivència segura de tots els usuaris d'aquesta carretera, per on circulen diàriament prop de 800 vehicles.
La presidenta de la Diputació de Tarragona, Noemí Llauradó, ha inaugurat aquest dijous les obres de millora de la carretera i ha visitat l'actuació acompanyada de la diputada delegada de l'Àrea d'Infraestructures del Territori, Iris Castell; l'alcaldessa de Solivella, Rosa M. Salvadó i l'alcalde de Blancafort, Enric París.
A banda d'ampliar la calçada, les obres han servit per millorar el drenatge i fer transitables les cunetes, facilitant així la circulació simultània de vehicles pesants. D'altra banda, des de Blancafort fins al cementiri, s'ha construït un itinerari per a vianants separat per pilones del trànsit rodat. Els treballs també han inclòs la renovació del paviment, de la senyalització horitzontal i vertical i de les barreres de seguretat. Finalment, s'ha dut a terme la canalització soterrada de telecomunicacions per a la previsió d'instal·lació de la fibra òptica.
S'inauguren les obres de millora de la seguretat viària entre Blancafort i Solivella
Els treballs s'han dut a terme a la carretera TV-2336, de l'Espluga de Francolí a la T-233
ARA A PORTADA
-
El Govern reprendrà la taula del Siurana-Riudecanyes per garantir l'autosuficiència hídrica TarragonaDigital
-
Així s'ha viscut el simulacre a Tarragona: alertes al mòbil, sirenes i poca gent confinada Antonio Ramos Llauradó
-
Tarragona és la capital de província més rendible per posar un pis en lloguer Antonio Ramos Llauradó
-
Talls de trànsit i afectacions al bus per unes obres l'avinguda Catalunya de Tarragona TarragonaDigital
-

- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el 06 d’octubre de 2023 a les 10:25
Actualitzat el 06 d’octubre de 2023 a les 10:26
Et pot interessar
-
Societat Bellvei aprova definitivament la instal·lació de gespa artificial al camp de futbol
-
Societat Desapareguda una senyora de 61 anys a Torredembarra
-
Societat Dades de rècord en la preinscripció a les escoles bressol municipals del Vendrell
-
Societat L'escola Prat de la Riba de Reus podrà tallar el trànsit a les hores d'entrada i sortida
-
Societat Dol a Reus per la mort de Carme Bigorra, referent cultural i ànima del Peret Ganxet
-
Societat El CAT cobreix el 8,6% de la seva demanda energètica amb energia solar