L'Ajuntament de Montblanc ha iniciat les obres de millora del passatge dels Porxos de l’Estació de la vila ducal. Fins ara, el carrer estava molt degradat, així com la petita plaça amb arbres, que feia anys que estava tancada al públic.
Segons fonts municipals, amb les obres, llargament reivindicades pels veïns, es recuperarà un espai d’arbrat públic que pot servir també de refugi climàtic a l’estiu. A més, es dignificarà tot l’entorn. També es millorarà la il·luminació de la zona de porxos i es pintarà.
Durant l’actuació al parc, s’han detectat alguns arbres en molt mal estat que, a la llarga, haurien causat problemes. És per aquest motiu que s’han hagut de talar alguns arbres que estaven al parc per evitar que acabin afectant a la resta
S'inicia la millora del passatge dels Porxos de l'Estació de Montblanc
S’han hagut de talar alguns arbres que estaven al parc per evitar que acabin afectant a la resta
Publicat el 27 de febrer de 2024 a les 10:56
Et pot interessar
-
Societat L'Ajuntament d'Altafulla anuncia la data de posada en marxa de la zona blava de Baix a Mar
-
Societat L'Ajuntament de Roda de Berà prohibeix fumar i vapejar a les platges del municipi
-
Societat L'aeroport de Reus programa 8.000 vols i 1,5 milions de seients aquest estiu
-
Societat L'Hospital Joan XXIII de Tarragona anuncia la contractació de 80 infermeres durant el mes de juliol
-
Societat L'Assemblea Veïnal de Cunit denuncia la supressió de punts de socorrisme a les platges del municipi
-
Societat Les obres de l'estació de Bellissens de Reus avancen amb la construcció dels dos passos inferiors