Tarragona busca un centenar de voluntaris pel recompte de persones sense sostre

L'Ajuntament, a través de l'IMSST i la Xarxa d'Atenció a les Persones Sense Llar, té previst fer-lo el pròxim 17 d'octubre a la nit

Publicat el 05 d’octubre de 2023 a les 15:20
Actualitzat el 05 d’octubre de 2023 a les 15:31
L'Ajuntament de Tarragona, a través de l'Institut Municipal de Serveis Socials de Tarragona (IMSST) i la Xarxa d'Atenció Integral a les Persones Sense Llar de Tarragona, ha fet una crida a la ciutadania per aconseguir, com a mínim, un centenar de voluntaris de cara al recompte de persones sense sostre que tindrà lloc el pròxim 17 d'octubre a la nit.

Es tracta del quart recompte que es du a terme a Tarragona i que recorrerà el centre i tots els barris de la ciutat amb l'objectiu d'obtenir una radiografia de les persones que pernocten al carrer i continuar actuant per reduir la seva vulnerabilitat social.
 

Els voluntaris rebran una formació prèvia

Tothom que desitgi participar es pot inscriure en aquest enllaç del web de l'IMSST o mitjançant el codi QR que hi ha en el cartell informatiu. Prèviament a la nit del recompte, s'oferirà una formació a les persones voluntàries. La nit del 17 d'octubre els voluntaris i voluntàries comptaran el nombre de persones que vegin dormint al carrer mitjançant una fitxa d'observació.

Totes les persones participants tindran un punt de trobada assignat a la zona adjudicada on, a partir de les 21.30 hores es farà una recepció i es donaran les últimes indicacions per iniciar el recompte, que començarà a les 23 hores i s'allargarà entre una i dues hores. Entre la mitjanit i la una de la matinada es tornarà al punt de trobada per lliurar la documentació.