La companyia Tier Mobilty, que lloga des de fa un any patinets elèctrics a Tarragona, continuarà oferint el servei i aquest cop de manera definitiva com a única operadora. L'Ajuntament de Tarragona ha adjudicat el contracte, que inclou també per primer cop el servei de bicicletes elèctriques, segons ha avançat el Diari Més.
En total, el contracte contempla fins a un màxim de 600 patinets elèctrics i 300 bicicletes i l'han guanyat aquesta companyia per haver aconseguit la major puntuació, entre les tres candidatures.
Es deixa enrere, ara ja sí, el model anterior de lloguer de vehicles de mobilitat personal, que a Tarragona havia arribat a fer coincidir quatre empreses diferents alhora, i que va despertar polèmica pel mal ús que se'n feia.
Tarragona es queda amb només un operador pel servei de patinets elèctrics
D'aquesta manera, finalitza el model anterior que havia arribat a fer coincidir quatre empreses diferents alhora
Ara a portada
-
Societat Transports inverteix dos milions per reparar set quilòmetres de l'A-27 entre Tarragona i la Pobla de Mafumet TarragonaDigital
-
Societat Transports confirma que arreglarà l'A-27 després de confirmar el mal estat de la carretera TarragonaDigital
-
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital
Publicat el 04 d’agost de 2023 a les 07:44
Et pot interessar
-
Societat Unió de Pagesos convoca una nova manifestació al Camp de Tarragona per reclamar millores
-
Societat Sant Jordi lliura la rosa a la Princesa enmig del clamor popular de Montblanc
-
Societat Santa Coloma de Queralt ja disposa del nou Pla Local de Joventut
-
Societat Torna a Reus la jornada de lleure saludable «A la nit, entaula't!» amb propostes lúdiques i participatives