En aquest sentit, a través de les diverses activitats, es vol posar de manifest com les polítiques migratòries afecten la vida de les persones migrants i fomentar la consciència col·lectiva per construir entre tota la ciutadania una societat més justa i igualitària.
Les activitats es realitzaran en els municipis més grans de la comarca, des del dissabte 2 fins al dissabte 23 de desembre, i n’hi haurà per a totes les edats.
El programa
Joc de Carrer Fronteres Invisibles anirà a càrrec de Fronteres Invisibles. Serà el dissabte 2 de desembre a les 16.30 h al gimnàs de l’antic institut de l’Espluga de Francolí i el dissabte 23 de desembre a les 16 h a la sala d’actes del Casal d’Entitats de MontblancEl curs Migracions i Diversitat Sexoafectiva i de Gènere, a càrrec de la Direcció General de Migracions, Refugi i Antiracisme de la Generalitat de Catalunya, serà el dimarts 12 i dijous 14 de desembre, a les 10.30 h a la sala noble del Consell Comarcal a Montblanc.
La sessió de contes Hi ha lloc per a tots i totes anirà a càrrec de Sílvia Palazón i tindrà llco el dimecres 13 de desembre, a les 17.00 h, a la biblioteca Mossèn Tomàs Capdevila de Sarral. Pel que fa al videofòrum Cuidar entre terres. Qui sosté la vida quan les dones migren serà el dijous 14 de desembre a les 18.30 h a la sala de les Corts Catalanes de Montblanc i el dimecres 20 de desembre a les 18.30 h a la sala de la Torre del Castell de Santa Coloma de Queralt.
Per últim, hi haurà la xerrada Llei d'Estrangeria i opcions de regularització a càrrec de la tècnica en polítiques migratòries del Consell Comarcal de la Conca de Barberà. Tindrà lloc el dvendres 15 de desembre, 18.30 h a l'auditori Carulla Font de l’Espluga de Francolí.