Driss Oukabir, un dels terroristes que van cometre els atemptats de Barcelona i Cambrils l'agost de 2017, complirà la resta de la seva condemna en una presó del Marroc. Segons ha avançat el digital 'El Español', el Ministeri de l'Interior ha decidit l'expulsió del terrorista, que s'executarà durant aquest mes de març.
El condemnat va ser sentenciat a 36 anys de presó pels atemptats del 17-A, que van provocar 16 morts i 140 ferits. Cal recordar que segons el tribunal que el va jutjar, Oukabir va ser qui va llogar la furgoneta amb la qual Younes Abouyaaqoub va atropellar desenes de persones a les Rambles de Barcelona.
Segons les fonts consultades pel citat mitjà, el Ministeri de l'Interior va iniciar el procediment administratiu d'expulsió fa força temps.
Un dels terroristes condemnat pels atemptats de Cambrils complirà condemna al Marroc
Driss Oukabir, condemnat a 36 anys de presó, serà expulsat d'Espanya en les pròximes setmanes
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de març de 2023 a les 13:45
Et pot interessar
-
Societat Troben al Priorat les restes d'un soldat republicà mort durant la Guerra Civil
-
Societat Noves afectacions als trens de Rodalies i regionals a Tarragona per un tall ferroviari
-
Societat El Port de Tarragona col·labora amb la desena edició del Sosciathlon
-
Societat La Unitat de Mediació de la Guàrdia Urbana de Reus resol 157 conflictes a la ciutat durant el 2024
-
Societat Vila-seca amplia el servei municipal de transport urbà i millora les freqüències
-
Societat El projecte Tarragona Greenbelt'26 naturalitzarà el tram urbà del riu Clar