VÍDEO: Llencen una galleda d'aigua des d'un pis turístic al Ball de Bastons de Tarragona

El vídeo ha tingut força ressò en escasses hores

Publicat el 21 d’agost de 2023 a les 06:57
Durant l'arribada al Portal del Carro, el passat 19 d'agost, festivitat de Sant Magí, la colla del Ball de Bastons de Tarragona es va trobar amb un fet insòlit i que ha despertat indignació a les xarxes: des d'un pis turístic algú hauria llençat una galleda d'aigua fent diana a aquest element de la cultura popular tarragonina.

El Ball de Bastons, que en aquell moment estava enregistrant la pujada per aquest carrer tan emblemàtic de la ciutat, va captar el moment en què els membres de l'agrupació s'adonen del que està passant, però continuen l'actuació seguint el guió previst. Ahir diumenge al vespre, però, van voler denunciar-ho a les xarxes socials: "Si no agraden les festes i tradicions o molesten, si us plau, respecteu", apuntaven en una piulada.

Tot i que fa escasses hores, la denúncia pública s'ha fet viral i ha despertat indignació entre els veïns de Tarragona, alguns dels quals demanen responsabilitats tant als amos de l'immoble com també al govern de la ciutat.