Virgínia Martínez, nova directora dels Serveis Territorials de Justícia a Tarragona

Fins ara exercia com a docent a l'Institut Baix Camp de Reus

Publicat el 17 de gener de 2023 a les 10:02

Virgínia Martínez ha estat nomenada aquest dilluns directora dels Serveis Territorials de Justícia a Tarragona, en substitució de Mònica Solé. Martínez és llicenciada en Filologia Hispànica per la Universitat Rovira i Virgili (URV) i també ha cursat un postgrau en Gestió i Direcció de Centres Educatius a la mateixa universitat.

 

Alhora, té un postgrau en Processos Editorials per la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i un altre en Lideratge Institucional i gestió de Polítiques Públiques per la UManresa. A més, ha estat coautora del llibre 'Tenim drets, Enrotlla’t amb els ODS' i 'Abecedari de la solidaritat'.

 

Docent a l'Institut Baix Camp de Reus

Martínez és funcionària del cos superior de l’administració pública i, fins ara, ha exercit la docència a l’Institut Baix Camp de Reus. La nova directora dels Serveis Territorials de Justícia també va treballar a l’escola Elisabeth de Salou, entre els anys 2007 i 2019, on va ser cap del departament de llengües i va exercir com a sindicalista i secretària del Comitè d’Empresa, així com a representant de l’equip docent al Consell Escolar.

 

Paral·lelament, també ha estat docent en administracions estrangeres, a l’escola francesa i l’anglesa. A banda, ha estat coordinadora de pràctiques del Màster Universitari UNIR/URV, així com coordinadora de programes d’intercanvi.