El Consell de Seguretat Nuclear (CSN) ha informat favorablement sobre la sol·licitud d'autorització per implantar les especificacions tècniques del funcionament millorat que ha presentat per la central nuclear de Vandellòs II.
La finalitat d'aquesta petició és adaptar les especificacions tècniques actuals dels estàndards internacionals NUREG-1431 (Standard Technical Specifications, Westinghouse Plants en anglès), en la seva quarta revisió.
En el ple del consell de seguretat d'aquesta setmana, també s'ha donat el vistiplau per actualitzar els plans preliminars del desmantellament (PPD) de les centrals nuclears d'Ascó i Vandellòs II, així com de les de Cofrentes, Trillo i Almaraz.
Vistiplau a la implantació de les especificacions tècniques de Vandellòs II
El ple del CSN també ha informat favorablement sobre l'actualització dels plans preliminars per desmantellar les plantes nuclears
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
Una missió comercial de la Cambra de Tarragona, atrapada en un hotel a Líbia pels combats al carrer TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
Reneix la primavera al centre històric de Valls gràcies a la 17a edició del Barri en Flor Albert Oliva
Publicat el 01 de juny de 2023 a les 07:30
Et pot interessar
-
Societat El llegat del Campanaret de Reus: què queda d'un dels edificis més famosos de la ciutat?
-
Societat L'origen del nom del Pati, la plaça més cèntrica i polivalent de la ciutat de Valls
-
Societat Tarragona construirà més d'un miler d'habitatges protegits en els pròxim anys
-
Societat Tarragona consolida la Festa de l'Hamburguesa amb la celebració de la quarta edició
-
Societat Els veïns de Blancafort reclamen millores a la C-14 entre Montblanc i Solivella
-
Societat El Museu Terra presenta els actes del Dia Internacional dels Museus a l'Espluga de Francolí