Els Mossos d'Esquadra van detenir el passat dilluns, 11 de setembre, un conductor a l'AP-7 a Tarragona després de caçar-lo circulant a una velocitat increïble.
Els fets es remunten pels volts de les 07.35 hores del matí d'aquest dilluns, quan agents de l'àrea regional de Trànsit dels Mossos d'Esquadra de Tarragona van instal·lar en aquesta carretera un control rutinari de velocitat.
Aproximadament al punt quilomètric 247 de l'autopista, a l'altura de Tarragona, van detectar un cotxe que circulava a 215 quilòmetres per hora, una velocitat penalment punible, ja que el tram limita la velocitat a 120 km/h. El vehicle duia matrícula francesa.
Després de detectar aquest conductor, el van poder aturar i desviar fins al quilòmetre 1 de la C-44, al terme municipal de Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant, on van comprovar que es tractava d'un home de 28 anys.
Els mossos van detenir el conductor com a presumpte autor d'un delicte de velocitat punible. Va passar aquest dimarts, 12 de setembre, a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Reus.
Cacen un conductor circulant per l'AP-7 a Tarragona a una increïble velocitat
El jove de 28 anys va ser detingut després que els Mossos d'Esquadra l'enxampessin a primera hora del matí circulant a gran velocitat
Ara a portada
-
Societat Transports inverteix dos milions per reparar set quilòmetres de l'A-27 entre Tarragona i la Pobla de Mafumet TarragonaDigital
-
Societat Transports confirma que arreglarà l'A-27 després de confirmar el mal estat de la carretera TarragonaDigital
-
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital
Publicat el 13 de setembre de 2023 a les 09:38
Et pot interessar
-
Successos Tallen l'AP-2 a la Bisbal del Penedès per recuperar el cos sense vida d'un home al fons d'un barranc
-
Successos Ferit greu un motorista en un accident de trànsit a la TP-2031
-
Successos Comença el judici contra l'home acusat d'asfixiar la seva parella en un hotel de Salou el 2023
-
Successos Accident múltiple al polígon Riu Clar de Tarragona amb una persona atrapada al seu vehicle