[noticiadiari]99/7872[/noticiadiari]
Els serveis d'emergències mai haurien volgut trobar-se amb l'escenari que s'han topat. Una tragèdia absoluta en què tres joves, veïns de Camarles i entre 12 i 16 anys, han mort i el conductor del cotxe, un noi de només 19 anys, ha quedat en estat crític.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LKmPuGZ5aZg[/youtube]
La magnitud de l'accident ha mobilitzat fins i tot el conseller d'Interior, Joan Ignasi Elena, al Perelló. Des d'allí, el conseller ha explicat la commoció del país per aquest accident i l'alcalde de Camarles, visiblement afectat, també ha anunciat que es coordinaran mostres de condol al municipi.
No hi ha consol possible davant de la tragèdia de tres adolescents morts i un jove greument ferit. Vull expressar el profund condol, en nom del Govern i del país, a les famílies i amics. Estem a disposició del poble de Camarles en aquests moments tan durs.
— Pere Aragonès i Garcia 🎗 (@perearagones) March 5, 2023
En un missatge a Twitter, el president de la Generalitat, Pere Aragonès, ha expressat el "profund condol" del Govern "i del país" per l'accident i s'ha posat "a disposició del poble de Camarles en aquests moments tan durs". "No hi ha consol possible davant de la tragèdia de tres adolescents morts i un jove greument ferit", ha dit.
Els joves anaven a veure un partit de futbol
Per causes que s'estan investigant, un cotxe que circulava en sentit nord, cap a Rasquera (Ribera d'Ebre), ha sortit de la via, ha caigut per un barranc i s'ha incendiat. El conductor del vehicle, major d'edat, és el que ha resultat ferit crític, que ha estat traslladat a l'Hospital Vall d'Hebron.Els tres joves anaven a passar una tarda de diumenge entre amics. Es dirigien al Municipal de Pinell de Brai per veure un partit de Quarta Catalana que enfrontava el CF Pinell i el CF Camarles B.
Estem destrossats. Tan de bo mai haguéssim hagut de viure una cosa així en directe. Novament, el nostre més sentit condol a les famílies dels tres menors que avui han perdut la vida a la carretera i a la gent del CF #Camarles. Al Cel Siguin.#futbolcat https://t.co/IerSHGn3Uw
— Tots els Gols (@totselsgols) March 5, 2023
Mai han pogut arribar al seu destí. De fet, la notícia de la seva tràgica mort ha arribat al municipal quan s'estava jugant el partit que volien veure, el qual s'ha suspès a la mitja part per aquests fets.
El CSD lamenta el fallecimiento de tres jugadores menores de edad del CF Camarles, en un accidente en El Perelló.
— CSD (@deportegob) March 5, 2023
Nuestros pensamientos están con sus familiares, allegados y compañeros de club.
Asimismo, deseamos la recuperación del conductor del vehículo.