Durant l'escorcoll van trobar dinou garrafes d'oli de diferents marques, que suposaven 77 litres valorats en 659 euros, així com documentació incompleta i amb irregularitats. El passat dissabte van passar a disposició del jutjat de guàrdia de Tarragona i van quedar en llibertat amb càrrecs.
Un dels arrestats, enxampat in fraganti amb una garrafa robada
L'actuació la va dur a terme el Grup de Delinqüència Urbana de la comissaria de Tarragona durant una inspecció a la botiga, de la qual sospitaven que venia objectes sostrets i productes alimentaris pels quals no tenia llicència. En preguntar per les garrafes, el comerciant es va posar nerviós i va oferir versions contradictòries.En aquell moment, el segon arrestat, que duia una garrafa amb l'alarma del supermercat encara posada, va entrar a la botiga. Els agents que anaven de paisà el van reconèixer, ja que és un vell conegut de la policia catalana, i aleshores el comerciant va delatar el seu soci.
Segons les gestions policials posteriors, els homes venien l'oli robat a un preu d'entre 20 i 30 euros la garrafa de cinc litres.