La manca de pluges i el dia ventós que està experimentant aquest dilluns, 26 de febrer, la demarcació de Tarragona han posat en alerta tots els serveis d'emergències per l'elevat risc d'incendi forestal. Finalment, els pitjors presagis s'han complert quan una trucada al 112 alertava d'una columna de fum blanc en una zona boscosa a la Conca de Barberà.
L'avís ha entrat quan faltaven dos minuts per les cinc de la tarda. L'incendi s'ha iniciat a la zona del Pla de la Bassa al terme municipal de Forès. Immediatament, fins a vuit dotacions dels Bombers de la Generalitat s'han activat per apagar les flames.
Pels volts de les sis de la tarda, el foc està concentrat i els cossos d'emergències treballen atacant la cua de l'incendi i el flanc esquerre. Segons els Bombers, les previsions d'extinció són bones i, en un principi, no hauria de progressar.
Diverses dotacions treballen en un incendi forestal a Forès
Una columna de fum en una zona boscosa ha fet saltar les alarmes
Ara a portada
-
-
-
Successos Comença el judici contra l'home acusat d'asfixiar la seva parella en un hotel de Salou el 2023 TarragonaDigital
-
Societat L'Ajuntament de Reus aplica nous tractaments per disminuir les plagues i les seves afectacions TarragonaDigital
-
Política ERC alerta que l'Ajuntament de Tarragona s'exposa a indemitzacions milionàries pel contracte de la brossa TarragonaDigital
Publicat el 26 de febrer de 2024 a les 17:43
Actualitzat el 26 de febrer de 2024 a les 17:48
Et pot interessar
-
Successos Tallen l'AP-2 a la Bisbal del Penedès per recuperar el cos sense vida d'un home al fons d'un barranc
-
Successos Ferit greu un motorista en un accident de trànsit a la TP-2031
-
Successos Accident múltiple al polígon Riu Clar de Tarragona amb una persona atrapada al seu vehicle
-
Successos Troben en un pis ocupat a Valls els presumptes autors d'un robatori amb violència a Vilafranca