Ensurt amb un camió de les escombraries a Valls. Avui dilluns dia 3 de juliol a la matinada, un vehicle que feia el servei de recollida de la brossa ha sortit de la via i ha xocat amb una tanca i un pal de llum a la capital de l'Alt Camp.
Segons informa el Vallenc, els fets han tingut lloc al punt quilomètric 0,9 de la TV-2034. L’accident ha provocat un vessament d’aigua i oli del vehicle.
Ràpidament, una dotació del cos de Bombers, el Servei d’Emergències i agents de la policia han anat fins al lloc dels fets. A causa de l'accident, dos homes han resultat ferits i han estat traslladats al Pius Hospital de Valls.
Dos ferits: Un camió de les escombraries perd el control a Valls
Els fets han tingut lloc avui a la matinada
ARA A PORTADA
-
Tarragona i Reus celebren el Divendres Sant amb els actes més destacats de la Setmana Santa TarragonaDigital
-
Una dotzena de detinguts i més de 300 persones identificades en un dispositiu policial al centre de Valls TarragonaDigital
-
Rescatada en helicòpter una dona ferida greu mentre escalava a Cornudella de Montsant TarragonaDigital
-
Detingut un lladre amb una quarantena d'antecedents policials per sis robatoris amb força al Vendrell TarragonaDigital
-
- Albert Oliva
- Responsable de l'edició Alt Camp i l'edició Conca de Barberà de TarragonaDigital
Publicat el
03 de juliol de 2023 a
les 17:33
Et pot interessar
-
Successos
L'incendi d'un camió a l'A-7 a Tarragona provoca circulació amb retencions i aturades
-
Successos
Detenen a Tarragona dos lladres que havien atracat a punta de pistola una joieria a Vila-real
-
Successos
Detenen un home en un bar de Torredembarra per amagar cocaïna sota un billar
-
Successos
Troben a la Pineda un fugitiu buscat per la justícia francesa per delictes de drogues
-
Successos
Tres detinguts i desenes de denúncies en dos operatius policials a l'Alt Camp
-
Successos
Un operatiu policial en un establiment hoteler de Reus acaba amb 31 identificats i un detingut
