Ensurt aquesta matinada de dijous 4 de gener a Tarragona per un incendi de matolls a la carretera del Pont d'Armentera, davant de les instal·lacions d'Ematsa. Segons ha explicat el Diari de Tarragona, l'avís s'ha rebut poc després de dos quarts de dues de la matinada i fins al lloc dels fets s'hi han desplaçat dues dotacions dels Bombers de la Generalitat, que han apagat les flames, i efectius de la Guàrdia Urbana de Tarragona.
El foc ha afectat una superfície d'uns 50 metres quadrats de vegetació i també la tanca metàl·lica perimetral de les instal·lacions d'Ematsa. Els Bombers han trigat uns tres quarts d'hora en sufocar l'incendi.
Segons el cos d'emergències, l'origen de les flames, que haurien estat intencionades, podria estar en una maleta oblidada a la vorera.
Ensurt a Tarragona per un incendi a tocar de les instal·lacions d'Ematsa
Els fets han tingut lloc la matinada d'aquest dijous 4 de gener i han cremat uns 50 metres quadrats de matolls
ARA A PORTADA
-
Crisi de l'avellana de Reus: les cooperatives de Tarragona, obligades a vendre avellana turca per falta de producció local TarragonaDigital
-
Salou recupera un antic niu de metralladores de la Guerra Civil a l'espera d'obrir-lo als visitants a finals d'any TarragonaDigital
-
Òscar Cadiach, el tarragoní de l'equip que va portar Catalunya al cim del món: 40 anys de l’ascens històric a l’Everest TarragonaDigital
-
Intenten robar un cotxe patrulla de la Policia Local de Roda de Berà i els enxampen in fraganti TarragonaDigital
-
Incendi en un tren a Calafell: passatgers evacuats i circulació de Rodalies tallada TarragonaDigital
Publicat el 04 de gener de 2024 a les 10:40
Actualitzat el 04 de gener de 2024 a les 10:44
Et pot interessar
-
Successos Tragèdia a Cunit: una dona mor ofegada en una piscina particular
-
Successos Ensurt per un incendi forestal a Roda de Berà que calcina més d'una hectàrea de vegetació
-
Successos Mor un home en una sortida de via a l'AP-7 a Vila-seca
-
Successos El Vendrell redueix els delictes un 5% durant el segon trimestre de 2025
-
Successos Dos turismes i una furgoneta xoquen a l'AP-7 a Constantí
-
Successos Detenen dos turistes per un intent d'estafa en un hotel de Cambrils