La passada matinada de diumenge, un pescador es va veure sorprès per una sorprenent troballa. L'home, que havia sortit a pescar davant la costa de l'Ametlla de Mar, va trobar el cadàver d'un home surant a l'aigua entre la platja de l'Illot i la punta de l'Àlia.
Segons han explicat a l'ACN fonts policials, el cos estava en avançat estat de descomposició i va aparèixer vestit únicament de cintura cap avall.
En conseqüència d'aquesta macabra troballa a la costa del Baix Ebre es van activar els serveis d'emergències. En concret, fins al lloc de la troballa van anar-hi Salvament Marítim, els Bombers de la Generalitat, els Mossos d'Esquadra i la Guàrdia Civil.
Per rescatar el cos, que es trobava a uns 50 metres de la costa i s'allunyava mar endins, Salvament Marítim va haver d'utilitzar xarxes cedides pels bombers. La Guàrdia Civil ha obert ja una investigació.
Davant l'absència d'elements que ajudin a identificar-lo, els investigadors han tret mostres del cadàver per analitzar i comparar l'ADN.