El veí de Batea, a la Terra Alta, que el passat divendres va rebre una brutal pallissa per part de dos joves ha mort aquest diumenge al vespre. L'Ajuntament ha estat qui ha donat la notícia en decretar dos dies de dol al municipi.
A través d'un comunicat, l'alcalde en funcions, Joaquim Paladella, també ha convocat a tota la ciutadania aquest dimarts a la una del migdia per guardar un minut de silenci com a mostra de condol a la família i de rebuig "per aquest acte de violència injustificada". Els fets van tenir lloc divendres passat al vespre. La víctima va trucar als Mossos d'Esquadra informant que estava greument ferida i va ser trasllada a l'hospital.
Poques hores després, els agents de la Unitat d’Investigació de Gandesa detenien un jove de 19 anys i un altre menor d'edat com a presumptes autors d'un delicte d'homicidi en grau de temptativa.
Segons fonts dels Mossos d'Esquadra, el noi major d'edat ha passat a disposició judicial aquest dilluns al matí i encara es desconeix la decisió del jutge d'instrucció de guàrdia de Gandesa. Per la seva banda, l'arrestat que és menor d'edat ha ingressat en un centre de menors.
Mor un home brutalment apallissat a Batea per un menor i un jove de 19 anys
L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol i convoca un minut de silenci aquest dimarts
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de maig de 2023 a les 12:04
Actualitzat el 29 de maig de 2023 a les 12:26
Et pot interessar
-
Successos Rescaten tres espeleòlegs de Tarragona d'una cova a Cantàbria
-
Successos S'incendien diversos vehicles aparcats al centre comercial Les Gavarres de Tarragona
-
Successos Nou operatiu policial al barri de Sant Josep Obrer de Reus: una detinguda, frau elèctric i habitatges ocupats
-
Successos Continua la «persecució» contra les colònies de gats a Reus: tornen a denunciar atacs violents
-
Successos Un transportista de Tarragona busca ajuda per substituir el seu camió cremat: «Ho he perdut tot»
-
Successos Es declara un incendi forestal a les Piles, a la Conca de Barberà