El jutge ha ordenat l'ingrés a la presó per a dos dels cinc detinguts per una baralla tumultuària al centre de Tortosa que va tenir lloc aquest dimarts al matí, segons ha pogut saber l'ACN de fonts pròximes a la investigació.
La batussa, en plena plaça de l'Àngel, va tenir lloc cap a dos quarts de dotze del migdia entre dos grups de dos i tres joves, entre els 20 i 22 anys. Un operatiu de Mossos i la policia local va acabar arrestant-los a tots cinc.
Els van decomissar una navalla multiusos i unes tisores. Dos dels participants van resultar ferits lleus. Tots els detinguts han passat a disposició judicial aquest dimecres al matí. Els dos empresonats, de 21 i 22 anys, acumulen nombrosos antecedents.
L'últim d'aquests, precisament, està sent investigat pels Mossos per l'agressió amb arma blanca a un home prop del pont de l'Estat el 17 de maig passat.
Presó per a dos dels detinguts per la batalla campal a Tortosa
Un dels empresonats també està sent investigat per una agressió amb arma blanca feta el maig passat
ARA A PORTADA
-
El Nàstic celebra el 140è aniversari amb una derrota contra l'Antequera (0-1) Antonio Ramos Llauradó
-
-
Els pressupostos de la Generalitat preveuen més de 300 milions al Camp de Tarragona: consulta les inversions TarragonaDigital
-
El Teatre Fortuny de Reus rep la millor notícia: ja hi ha data per a la represa de les funcions TarragonaDigital
-
Publicat el
19 de juliol de 2023 a
les 17:16
Actualitzat el
19 de juliol de 2023 a les
17:20
Et pot interessar
-
Successos
Aixequen el confinament del polígon industrial afectat per l'incendi de Valls Química
-
Successos
Cues quilomètriques a l'AP-7 per un accident entre dos camions a Mont-roig del Camp
-
Successos
L'abandonament d'una bicicleta robada permet la detenció d'un lladre multireincident a Calafell
-
Successos
Uns 320 agents es despleguen al Camp de Tarragona en un nou dispositiu Kanpai: 33 detinguts i 110 denunciats
-
Successos
El robatori de les aixetes de les fonts de Montblanc costarà a l'Ajuntament entre 4.000 i 5.000 euros
-
Successos
L'acusat d'assassinar i cremar un home a Reus l'octubre de 2023, condemnat a set anys i mig de presó
