El jutge ha ordenat l'ingrés a la presó per a dos dels cinc detinguts per una baralla tumultuària al centre de Tortosa que va tenir lloc aquest dimarts al matí, segons ha pogut saber l'ACN de fonts pròximes a la investigació.
La batussa, en plena plaça de l'Àngel, va tenir lloc cap a dos quarts de dotze del migdia entre dos grups de dos i tres joves, entre els 20 i 22 anys. Un operatiu de Mossos i la policia local va acabar arrestant-los a tots cinc.
Els van decomissar una navalla multiusos i unes tisores. Dos dels participants van resultar ferits lleus. Tots els detinguts han passat a disposició judicial aquest dimecres al matí. Els dos empresonats, de 21 i 22 anys, acumulen nombrosos antecedents.
L'últim d'aquests, precisament, està sent investigat pels Mossos per l'agressió amb arma blanca a un home prop del pont de l'Estat el 17 de maig passat.
Presó per a dos dels detinguts per la batalla campal a Tortosa
Un dels empresonats també està sent investigat per una agressió amb arma blanca feta el maig passat
ARA A PORTADA
Publicat el 19 de juliol de 2023 a les 17:16
Actualitzat el 19 de juliol de 2023 a les 17:20
Et pot interessar
-
Successos Un intern crema la seva cel·la a la presó de Mas d'Enric i mossega a un funcionari
-
Successos Roben una dona a Tarragona amb el mètode de la sembra i intenten extreure diners amb targetes sostretes
-
Successos Un conductor atropella dues nenes al centre de Valls i es fuga
-
Successos Els Mossos desmantellen una plantació de marihuana en una nau a Riudoms
-
Successos Una persona ferida en un accident entre un cotxe i un camió a la Conca de Barberà
-
Successos Desmantellen una xarxa de falsos empadronaments a Vila-seca amb 32 detinguts