ACTUALITZACIÓ 21.50 hores
Els Bombers han donat per extingit l'incendi a l'empresa Azufrera y Fertilizantes Pallarés del polígon industrial de Constantí cap a dos quarts de deu de la nit d'aquest dijous, 21 de desembre.
Segons ha explicat Jordi Castellví, cap d'intervenció dels Bombers a l'incendi, el foc cremava diòxid de sofre, fet pel qual s'ha recomanat el confinament del polígon i s'han evacuat les naus afectades. Un cop acabat el servei s'ha aixecat el confinament i s'han reobert les carreteres.
Castellví ha confirmat que el succés no ha provocat cap ferit i ha explicat que un cop extingides les flames ara els Bombers esperaran a que la zona es refredi per comprovar que no hi ha cap revifalla.
ACTUALITZACIÓ 20.45 hores
Protecció Civil ha ampliat l'àrea de confinament després d'activar en alerta el PLASEQTA i el Servei Català de Trànsit ha tallat diverses carreteres per l'incendi que afecta l'exterior d'una empresa de sofre al polígon de Constantí. En aquests moments hi treballen 24 dotacions dels Bombers i el SEM ha confirmat que no hi ha ferits.
L'àrea afectada pel confinament comprèn des del polígon de Constantí, els municipis propers al polígon i l'aeroport de Reus. L'Ajuntament de Reus ha explicat que el municipi queda fora de l'àrea afectada per la direcció en què bufa el vent.
Pel que fa les carreteres afectades, els Mossos han tallat les tres carreteres al voltant del polígon: la C-422 a Constantí, la TP-7225 entre Reus i Constantí i la TV-7211 entre Reus i Constantí.
El foc ha començat poc abans de dos quarts de set de la tarda a l'exterior de la companyia en una zona de vegetació però a causa del vent les flames han penetrat a les instal·lacions, que contenen fertilitzants i sofre. Precisament el sofre és l'element que més preocupa els Bombers, si bé el foc no hi ha arribat i no s'ha generat cap núvol tòxic.
Des de Protecció Civil s'han fet mesuraments de la qualitat de l'aire a la zona que no han detectat valors fora del normal. D'altra banda, l'alcalde de Constantí ha informat que el consistori ha activat el seu pla d'emergència municipal.
NOTÍCIA 20.00 hores
El PLASEQTA ha estat activat aquest dijous, 21 de desembre, al vespre per un incendi a l’exterior d’una empresa de sofre del polígon de Constantí, segons ha informat Protecció Civil. L’incendi s’ha iniciat a les 18.24 hores i el fort vent que bufa a la zona ha fet que agafés intensitat amb rapidesa.
Els Bombers de la Generalitat estan lluitant contra les flames amb una desena de dotacions. Protecció Civil recomana el confinament a la zona del polígon industrial de Constantí.
L’empresa que és a tocar de l’incendi és Azufrera y Fertilizantes Pallarés.
S'aixeca el confinament al polígon de Constantí i es dona l'incendi per extingit
Successos
Les flames s’han iniciat a l’exterior d’una empresa de sofre | S'ha donat per extingit l'incendi
ARA A PORTADA
-
Successos Detenen un home a Tarragona per intentar endur-se dos menors d'edat durant les festes de Santa Tecla Antonio Ramos Llauradó | ACN
-
Cultura Què fer el cap de setmana del 25 al 27 de setembre a la demarcació de Tarragona? TarragonaDigital
-
-
Successos Els policies que van detenir l'acusat d'assassinar l'exparella a Calafell asseguren que va confessar els fets ACN
-
Societat L'Ajuntament del Vendrell presenta la solució amb què vol acabar amb les inundacions de Coma-ruga ACN
Publicat el
21 de desembre de 2023 a
les 19:57
Actualitzat el
21 de desembre de 2023 a les
23:24
Et pot interessar
-
Successos
Una dona ferida crítica després de ser atropellada per un autobús municipal a Reus
-
Successos
Demanen 22 anys de presó a un home acusat de matar la seva exparella a cops de pedra a Calafell
-
Successos
Detenen tres homes relacionats amb un grup criminal que robava joies amb estrebades al Camp de Tarragona
-
Successos Què sabem de l'atropellament d'un home a l'exparella als Pallaresos?
-
Successos
Un home atropella l'exparella i la deixa ferida greu als Pallaresos
-
Successos
Un dels últims protagonistes de «Crims» s'escapa de la presó de Mas d'Enric
