Troben mort un home que havia sortit a fer senderisme a Valls i no havia tornat a casa

Successos

Un corredor ha trobat el cos sense vida de l'excursionista en un camí a la zona de Fontscaldes

Publicat el 16 de juliol de 2026 a les 09:50
Actualitzat el 16 de juliol de 2026 a les 10:27

Un home ha mort aquest dimecres a Valls quan feia senderisme a la zona de Fontscaldes. La víctima és un home de 63 anys i veí de Puigpelat, que estava en bona forma física i acostumat a sortir a caminar. Els familiars de la víctima havien denunciat la seva desaparició poc després de les dues del migdia, alertant que havia sortit a caminar a primera hora del matí i no havia tornat a casa ni tenien notícies seves.

En aquell moment es va posar en marxa un ampli dispositiu de recerca, amb set dotacions de Bombers, un helicòpter, el Grup Caní de Recerca, una dotació del Grup d'Actuacions Especials (GRAE) i dues dotacions de bombers voluntaris de Prades. Així mateix, també hi van participar la Policia Local de Valls, Protecció Civil i agents dels Mossos d'Esquadra.

L'alertant va explicar la ruta que normalment feia el senderista i els cossos d'emergència van localitzar el seu cotxe a l'aparcament de la residència de Fontscaldes. A partir d'aquí, es va fer una batuda per diversos camins i finalment, poc després de dos quarts de set de la tarda, un home que havia sortit a córrer per la zona va trobar el cos sense vida de l'excursionista a uns metres del traçat principal.

Escull Tarragona Digital com la teva font preferida de Google