Espectacular accident aquesta matinada a les carreteres de Tarragona. Per sort no s'han hagut de lamentar ferits greus, però les imatges del xoc mostren la gravetat d'aquest.
Els serveis d'emergències han rebut l'avís per un accident a la carretera TP-2125, a Santa Oliva, a les 03.51 hores. Un vehicle, per causes que es desconeixen, havia perdut el control i s'havia acabat encastant contra el lateral de la via.
La intensitat del xoc ha provocat que el cotxe s'incendiés. Els Bombers de la Generalitat han pogut apagar les flames ràpidament i la conductora del cotxe, que no havia quedat atrapada, ha pogut ser atesa pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) i, posteriorment, traslladada amb policontusions a l'Hospital del Vendrell.
Un espectacular accident acaba amb un cotxe incendiat a Santa Oliva
L'espectacular accident ha passat de matinada
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de març de 2023 a les 09:09
Actualitzat el 24 de març de 2023 a les 09:15
Et pot interessar
-
Successos L'accident d'un camió obliga a tallar l'AP-7 a Mont-roig del Camp
-
Successos L'Ajuntament de Salou descarta cap negociació amb els manters: «És una activitat il·legal»
-
Successos Desmantellen una plantació de marihuana en un edifici de tres plantes a Constantí
-
Successos Arriba a judici la mort d'un home al barri de Campclar de Tarragona per una baralla entre dues famílies
-
Successos Un incendi crema un dipòsit de cafè de l'empresa Brasilia a Reus
-
Successos Un home ferit greu per arma blanca en una baralla al barri de Sant Salvador de Tarragona