Nou fugitiu buscat internacionalment localitzat a la ciutat de Tarragona. En aquesta ocasió la Policia Naciona va detenir l'home buscat per la Interpol al barri de Sant Salvador. Es tracta d'un perillós criminal que està acusat de delictes d'homicidi, pertinença a organització criminal dedicada al tràfic de drogues i d'immigrants i importació il·legal d'armes de foc.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=_69Ts8Lda1s[/youtube]
Li constava una ordre internacional de detenció emesa per la Fiscalia del Tribunal d'apel·lació de Nador, al Marroc, i els agents de la Policia Nacional van rebre l'avís que podia ser que l'home estigués amagat a Tarragona.
Després de les investigacions, van descobrir que el fugitiu estava intentant vendre un vehicle a través d'una plataforma de compravenda d'article de segona mà per Internet. Arran d'aquestes informacions, es va establir un dispositiu per procedir a la seva detenció.
[noticiadiari]99/9780[/noticiadiari]
Se'l va localitzar quan mostrava el vehicle que tenia a la venda a una persona en una gasolinera de l'N-240, a Sant Salvador. El perillós criminal anava acompanyat d'una dona i amb un cotxe diferent del que anunciava, i va indicar al comprador que el seguís a un altre punt.
Però els agents, un cop confirmada la seva identitat, van aprofitar el moment previ a què marxessin de la gasolinera per detenir-lo. A més a més de l'ordre internacional de detenció, també tenia prohibida l'entrada a Alemanya, país que el tenia qualificat com a armat i violent, a més de tenir nombrosos antecedents policials.
VÍDEO: Localitzen a Tarragona un altre perillós criminal buscat internacionalment
Estava buscat per delictes d'assassinat, tràfic de drogues, importació de migrants i armes de foc i era considerat molt perillós
ARA A PORTADA
-
El cas de l’abocament irregular de residus a Constantí es complica les acusacions d'entitats ecologistes TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
-
La missió comercial de la Cambra de Tarragona que estava atrapada en un hotel a Líbia, traslladada TarragonaDigital
-
Detingut un usuari d'un centre de salut mental de Reus per apunyalar la seva parella TarragonaDigital
-
El Grup Griñó nega les acusacions de connivència amb l'Agència de Residus de Catalunya TarragonaDigital
Publicat el 31 de maig de 2023 a les 09:48
Actualitzat el 31 de maig de 2023 a les 10:04
Et pot interessar
-
Successos Un motorista ferit en un accident de trànsit a la C-51 al Vendrell
-
Successos El radar enxampa un nou conductor a una velocitat d'escàndol a la C-14 a Reus
-
Successos Desarticulen un grup criminal que tenia la seva base estratègica a Vila-seca
-
Successos Munta un sidral a Tarragona, orina al carrer i acaba denunciat per alteració de l'ordre públic
-
Successos Els cacen en un magatzem de cànnabis al Baix Camp i intenten fugir amb un revòlver carregat
-
Successos Demanen set anys i mig de presó per l'excap de la Policia Local de Montblanc acusat de «col·locar» la seva parella