Música, literatura i jocs de rol per gaudir de l'estiu a les Biblioteques Municipals de Reus

Les Biblioteques de Reus inicien les activitats d'agost amb un programa que inclou sessions de contacontes i una exposició

Publicat el 30 de juliol de 2025 a les 13:09

El cicle "Chillout amb els nostres músics", una de les activitats que forma part de la programació d'estiu a les Biblioteques Municipals de Reus, comença el pròxim dilluns 4 d'agost. Aquesta proposta donarà continuïtat a les "Biblioteques amb DO" d'aquest mes de juliol, cicle que ha tingut un gran èxit d'assistència en cada sessió.

Les actuacions tindran lloc cada dilluns d'agost, a les 19 hores, al jardí de la Biblioteca Central Xavier Amorós, i comptaran amb els següents artistes: Petaca (dia 4), Mint Valley (dia 11), Siat Sans i Esteban Donadio (dia 18) i Fito Luri (dia 25).

Els contes d’estiu a la fresca també continuaran durant el mes d’agost i es faran tots els dimecres, a les 18.30 hores, a la Biblioteca Pere Anguera. Seran contes sobre l’obra 20.000 llengües de viatge submarí, a càrrec de l’actriu Maria Bravo. Tots els dijous del mes a les 18.30 hores, també es podrà gaudir de l’activitat “Enrola’t a l’estiu”, una proposta refrescant de jocs de rol, a càrrec de l’associació Rol & Jocs.

Altres activitats

Una altra novetat destacada és l’exposició “Una rosa és una rosa” de la Diputació de Tarragona, realitzada pels dissenyadors Jordi i Albert Romero. La mostra sobre la rosa de Reus es podrà visitar durant tot l’agost a la Biblioteca Xavier Amorós.

  • L'exposició sobre la rosa de Reus ja va passar pel Palau Bofarull.

Durant tot l’estiu, es manté el joc de lectura “La volta al món en 80 creadors”, en el qual es convida els infants que d’una manera lliure agafin llibres de diferents llocs del món i que els assenyalin en un mapa, d’aquesta manera al final de l’estiu tindran el mapa del seu recorregut per diferents països.

A més, continua l’activitat “ABC D Jocs descobrim l’univers”, una ludoteca literària inclosa dins el programa Temps x Cures per a infants d’entre 6 i 12 anys que es fa, cada dilluns de 17.30 a 19.30 hores, a la Biblioteca Pere Anguera. I, en aquesta biblioteca, el Punt Jove cada dimecres convoca els joves amb diverses propostes.