'El carnaval dels animals' arriba aquest diumenge al Teatre Auditori del Morell

Les entrades per a la representació, que commemora el 20è aniversari de l'Escola de Música, ja es poden comprar al preu de 10 euros

Publicat el 07 de febrer de 2022 a les 12:33

El Teatre Auditori del Morell s'omplirà aquest pròxim diumenge de música per a celebrar el 20è aniversari de l'Escola de Música El Morell. Ho farà amb la proposta 'El carnaval dels animals', de LleidArt Ensemble. La cita serà a les 12 hores i les entrades, a un preu de 10 euros (adults) i 5 euros (menors de 16 anys), ja estan a la venda en línia a través del següent enllaç i a les oficines del Centre Cultural (de dilluns a divendres de 16 a 20 hores). 

 

L'obra que es podrà veure aquest diumenge al Teatre Auditori del Morell presenta la història d'«un malcarat director i el seu despistat ajudant intenten dirigir una colla de músics esbojarrats en un concert que deixarà de ser habitual quan una sèrie de fets insòlits i molt animals envaeixin la sala i condueixin l’espectador cap al món màgic de la música».

 

«Una atrevida posada en escena»

Segons ha explicat l'Ajuntament del Morell en una nota de premsa, 'El carnaval dels animals' és una atrevida posada en escena que gira al voltant de dos actors, que compten amb la col·laboració dels músics en l’espectacle visual.

 

Des del consistori morellenc s'assegura que «tota la sàtira de Saing-Saëns es manté intacta en aquest espectacle on trobem bèsties disfressades d’instruments i intèrprets amb sons d’animals. Divertit i didàctic. Una experiència salvatge per a tota la família».

 

La representació d'aquest diumenge serà la tercera de la temporada teatral que va arrencar el passat 14 de gener i que s'allargarà fins al 14 de maig. Després de 'El Carnaval dels animals', la següent proposta serà 'Lo nuestro', el pròxim 18 de febrer a les 21 hores.