El Morell tanca la temporada al Teatre Auditori amb un espectacle familiar

La funció 'L'ombra d'en Peter Pan', de la Cia. Som-hi Dansa, es podrà veure aquest dissabte 14 de maig

Publicat el 10 de maig de 2022 a les 15:35

El Teatre Auditori del Morell tanca la temporada amb un espectacle familiar. Aquest dissabte, 14 de maig, els grans i petits podran viatjar fins al País de Mai Més amb la funció 'L'ombra d'en Peter Pan', de la Cia. Som-hi Dansa.

Un espectacle d'aventures i dansa per a tota la família, basat en el personatge de Peter Pan, el concepte de la seva ombra i l'inici de l'enemistat amb el capità James Garfi.

Es podria considerar com una petita preqüela de les aventures de J.M. Barrie on s'explica com i per què la seva ombra es va escapar per primera vegada, fent una reflexió sobre el perquè de fer-nos grans va relacionat amb la nostra ombra, el nostre passat i la nostra infància.

En aquesta funció, hi haurà tretze ballarins a escena que, amb l'ajuda d'un narrador molt especial, faran volar el públic fins al País de Mai Més amb una banda sonora, una escenografia i unes projeccions espectaculars.

Una última cita de la temporada que es podrà veure aquest dissabte 14 de maig a les 19 hores. Les entrades per aquest espectacle tenen un preu de 10 euros per als adults i de 5 euros per als menors de 16 anys.

Es poden adquirir en línia, a les oficines del Centre Cultural del Morell, de dilluns a divendres de 16 a 20 hores, i a taquilla, una hora abans de l’espectacle.

La temporada teatral morellenca va arrencar el passat 14 de gener i L’ombra d’en Peter Pan ja és la darrera que passa pel Teatre Auditori. En total, s’han pogut veure nou propostes de teatre, dansa i música.