Lluís Miquel Pérez serà president del Centre de Lectura de Reus dos anys més, fins al 2025, després que no s'hagi presentat cap altra candidatura per disputar-li el càrrec. Amb ell també es mantindran al càrrec Empar Pont com a secretària general del Consell Directiu, Montserrat Amigó com a secretària, Josep Maria Farrés com a interventor general, Andreu Ferré com a tresorer i Carme Just com a directora de la Biblioteca.
El passat divendres, 12 de maig, es va fer efectiva la proclamació de la candidatura. L'acte va servir-alhora, per renovar la composició de les deu seccions de l'entitat. Els procediments del Centre de Lectura estableixen que serà la pròxima assemblea, prevista per al 22 de juny, qui ratificarà tots els càrrecs. Si no hi ha res de nou, es donarà el tret de sortida al darrer mandat de Pérez a la presidència de l'entitat.
Va assumir el càrrec el juny del 2019 i, segons els estatuts del Centre de Lectura, s'han de celebrar eleccions cada dos anys i, en cas que no hi hagi candidatures alternatives, la presidència pot renovar per dos anys més, amb un límit de tres mandats. És a dir, que el 2025 acabarà el pas de Pérez pel capdavant de l'entitat després de sis anys, el temps que es va plantejar que volia tenir per desplegar el seu projecte.
Lluís Miquel Pérez serà president del Centre de Lectura de Reus dos anys més
Serà el seu darrer mandat al capdavant de l'ateneu cultural reusenc
ARA A PORTADA
-
La construcció dels 192 pisos de lloguer assequible del PP-10 de Tarragona avança a bon ritme Antonio Ramos Llauradó
-
L'Ajuntament reordenarà el trànsit als polígons Agro-Reus i zona Nord per millorar la mobilitat TarragonaDigital
-
-
Els delictes es redueixen un 3,2% a Tarragona en el darrer any: «És una ciutat segura» TarragonaDigital
-
Dos vermuts de Reus premiats com els segons millors del món en un prestigiós certamen TarragonaDigital
Publicat el 15 de maig de 2023 a les 13:35
Actualitzat el 15 de maig de 2023 a les 13:36
Et pot interessar
-
Cultura La 18a edició del Cap de Setmana Diatònic oferirà música tradicional arreu del Baix Camp
-
Cultura Torna un clàssic de l'estiu a Reus: el cicle de cinema fantàstic i de ciència-ficció als Jardins de la Casa Rull
-
Cultura Els jocs tradicionals tornaran a omplir carrers i places de Reus amb propostes d'arreu d'Europa
-
Cultura Arriba la Festa de la Mare de Déu del Carme a Cambrils
-
Cultura Torna el cicle d'havaneres al Serrallo durant els dissabtes de juliol
-
Cultura Vandellòs i l'Hospitalet de l'Infant estrenen les visites guiades d'estiu al patrimoni