El Ball de Bastons de Montblanc protagonitza la samarreta de la Festa Major 2023, que tindrà lloc del 7 a l'11 de setembre. Els darrers anys, la samarreta ha estat tot un èxit, sobretot entre els més petits de la vila, i en cada edició s'ha dedicat a un element del seguici festiu de la vila.
L'han protagonitzat el drac, la mulassa, els nanos, la geganta o la Banda de Música Verge de la Serra. Enguany és el Ball de Bastons de Montblanc qui protagonitza la imatge de la samarreta oficial de la Festa Major. Una il·lustració que, a més, reflecteix el canvi que va iniciar l'entitat fa un temps de convertir-se en una colla mixta de dones i homes. Així, al dibuix s'hi pot veure un bastoner i una bastonera, reflex de com és actualment la colla.
La samarreta de la Festa Major 2023 té un preu de 8 euros i es pot comprar a la botigueta del Palau del Castlà, els dimarts i divendres d'11 a 13.30 h i de 17.00 h a 19.30 h del vespre, i els dissabtes d'11.00 h a 13.30 h. Es podrà comprar ja aquest mateix dimarts. La samarreta ha estat dissenyada per l'estudi Crea2 de Montblanc.
Montblanc presenta la nova samarreta de la Festa Major
Enguany és el Ball de Bastons de Montblanc qui protagonitza la imatge de la samarreta oficial
ARA A PORTADA
-
-
Perdre la vida al tren: l'incendi d'un comboi a Calafell prolonga els retards a Rodalies des del cap de setmana TarragonaDigital
-
-
Les noves graderies del Palau d'Esports de Tarragona seran una realitat en pocs mesos TarragonaDigital
-
Crisi de l'avellana de Reus: les cooperatives de Tarragona, obligades a vendre avellana turca per falta de producció local TarragonaDigital
Publicat el 11 de juliol de 2023 a les 10:30
Et pot interessar
-
Cultura Més de 120 veïns recorden els comerços i oficis d'abans a Rocafort de Queralt en una projecció intergeneracional
-
Cultura Maria Juan porta el seu espectacle «Senyora de la comèdia» als Dijous d'Estiu del Morell
-
Cultura Arriba una nova edició de les Festes del Parc Francolí de Tarragona
-
Cultura Barraques Tarragona celebra 20 anys com a espai de reivindicació i música dins Santa Tecla 2025
-
Cultura Els Xiquets de Reus estrenen el 2de8 amb folre a Igualada i signen la millor actuació de la temporada
-
Cultura La Vella, la Jove de Tarragona i els Verds llueixen 5d9f i torres de 9 en la Diada de l'Arboç