Torna el Mercat de Palmes i Palmons de Valls. El dimecres dia 29 de març al matí, la capital de l'Alt Camp acollirà el tradicional mercat, típic d'aquesta època, a tocar de Setmana Santa.
El Mercat de Palmes i Palmons de Valls compta amb el mercat setmanal del dimecres escampat pels diversos carrers comercials del nucli històric de Valls: el Pati, amb parades de palmes i palmons; la plaça del Quarter, la Muralla del Castell, les places de l’Oli i del Blat, l’oferta estesa pel nucli antic de Valls.
El diumenge següent, el dia 2 d'abril, és Diumenge de Rams. Per aquest motiu, moltes de les palmes i palmons d'aquest mercat seran beneïts a les esglésies de la ciutat. La benedicció principal tindrà lloc, com cada any, a la plaça del Pati.
Torna la tradició: Arriba una nova edició del Mercat de Palmes i Palmons de Valls
Com cada any, les parades se situaran a la plaça del Pati
ARA A PORTADA
-
Liciten la instal·lació de sensors per quantificar el flux de turistes i detectar possibles inundacions a Tarragona TarragonaDigital
-
-
Noves afectacions als trens de Rodalies i regionals a Tarragona per un tall ferroviari TarragonaDigital
-
-
Reus amplia els horts urbans amb 21 noves parcel·les al carrer Astorga dins el projecte RENATUReus TarragonaDigital
Publicat el 17 de març de 2023 a les 14:20
Et pot interessar
-
Cultura Més de 22.000 persones gaudeixen de la programació de l'Estiu Tarragona Cultura
-
Cultura El Museu Casteller de Valls opta als Premis +HISTORIA de National Geographic
-
Cultura El Museu d'Art Modern de Tarragona no tanca per vacances i mostra dues exposicions aquest estiu
-
Cultura La platja de Ponent de Salou acull una exhibició d'un llegendari bot insubmergible
-
Cultura Viviana de Salvador serà la pregonera de les festes de Santa Tecla de Tarragona
-
Cultura Últims dies per visitar les exposicions d'estiu del Refugi 1 del Moll de Costa del Port de Tarragona