El Panel Públic Assessor de l'Associació d'Empreses Químiques de Tarragona (AEQT) va celebrar el 26 de maig la seva segona trobada del 2025 amb una visita al terminal marítim de Repsol. Els participants van poder conèixer de prop les instal·lacions i les operatives portuàries vinculades al sector químic, en una sessió orientada a apropar la ciutadania a la realitat industrial del territori.
Durant la visita, Raul Corbella, responsable d'Instal·lacions Marines de Repsol, va oferir una explicació detallada sobre el funcionament i les tasques que s'hi duen a terme. Tot seguit, els membres del panel van recórrer les instal·lacions del pantalà, on van observar de primera mà l'activitat que s'hi desenvolupa.
Aquesta sessió s'ha dut a terme només tres dies després que es conegués el nomenament de Javier Sancho, director del complex industrial de Repsol a Tarragona, com a nou president de l'AEQT. La decisió va ser presa el passat 23 de maig durant l'assemblea general de l'associació, celebrada a Vila-seca. Sancho, que exercia fins ara de vicepresident primer, substitueix Ignasi Cañagueral (DOW), que ha ocupat la presidència els darrers tres anys.
El Panel Públic Assessor es manté com una eina clau de diàleg entre la indústria química i la societat, integrat per una vintena de persones que representen diferents àmbits socials i econòmics de l'entorn. Aquest espai busca afavorir el coneixement mutu i la transparència, tot fomentant l'intercanvi directe entre les empreses químiques i els veïns dels municipis de l'àrea d'influència.
El Panel Públic Assessor de l'AEQT visita el terminal marítim de Repsol a Tarragona
Els membres del PPA aprofundeixen en el coneixement de les infraestructures portuàries del sector químic

- Imatge de la visita a les instal·lacions. -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tarragona presenta l'aposta per revitalitzar la Part Baixa: 25 milions d'euros d'inversió TarragonaDigital
-
L’Agència de Residus descarta riscos per a la salut als terrenys del complex Riera de Reus TarragonaDigital
-
-
Missatge de «tranquil·litat» als treballadors de la brossa de Tarragona davant l'imminent canvi d'empresa TarragonaDigital
-
Publicat el 27 de maig de 2025 a les 13:56
Et pot interessar
-
Economia Repsol produeix a Tarragona la primera gasolina completament renovable a escala industrial
-
Economia L'atur retrocedeix mínimament a la demarcació de Tarragona durant el mes de setembre
-
Economia Acord estratègic del Port de Tarragona amb el China Construction Bank per atreure nous tràfics
-
Economia El Port de Tarragona analitza les oportunitats de l’eòlica marina flotant a la Mediterrània
-
Economia El VI Rail Day confirma el Port de Tarragona pol d'atracció per al transport de vehicles
-
Economia El Port de Tarragona descarregarà els cereals amb dos nous sistemes de cintes transportadores