La regidora Montserrat Caelles (Junts) renuncia al càrrec i deixa l'Ajuntament de Reus després de deu anys

La renúncia a l'acta es farà oficial en la pròxima sessió plenària, aquest divendres 21 de febrer

Imatge d'arxiu de Caelles, quan era regidora de Projecció de Ciutat
Imatge d'arxiu de Caelles, quan era regidora de Projecció de Ciutat | TarragonaDigital
18 de febrer de 2025, 17:45
Actualitzat: 18:03h

Nou moviment al consistori reusenc. Es tracta d'una decisió inesperada que comporta el "comiat" d'una de les cares polítiques que han estat presents en els últims anys: la regidora Montserrat Caelles renunciarà al càrrec després de gairebé una dècada a l'Ajuntament de Reus. Segons ho ha comunicat el seu partit, Junts per Reus (a l'oposició actualment), la renúncia es deuria a "nous reptes professionals" de Caelles.

Montserrat Caelles ha expressat el seu agraïment als companys del grup municipal, als regidors dels governs en què ha format part, als treballadors municipals i a la ciutadania per la confiança rebuda al llarg d’aquesta dècada. També, ha volgut destacar especialment el suport de l’exalcalde Carles Pellicer i de l’actual cap de llista, Teresa Pallarès, per l’oportunitat de formar part del grup municipal en aquest mandat.

Durant el temps que va estar a govern, entre el 2015 i el 2023, va encapçalar les àrees de Cultura i Projecció de Ciutat i de Promoció de Ciutat i Relacions Cíviques. Ella mateixa ha afirmat que “ha estat un honor servir els reusencs i contribuir a fer una ciutat amb més qualitat de vida i més oportunitats per a tothom; col·laborar amb tots els col·lectius i persones amb qui he compartit projectes ha sigut un privilegi”. 

Així mateix, ha afegit que encara aquesta nova etapa professional amb "il·lusió i el compromís de continuar treballant per Reus des d’un altre àmbit". El grup municipal de Junts ha posat en valor la seva trajectòria i la dedicació al servei de la ciutat; la seva renúncia es formalitzarà en el pròxim ple de l'Ajuntament, aquest divendres 21 de febrer.

Arxivat a