Ha mort el Dr. Ahmad Tarif Dabbagh Amiri

Mor Ahmad Tarif Dabbagh Amiri, doctor de Reus i vinculat al PSC

La comunitat musulmana s'ha acomiadat del metge | El PSC també ha tingut paraules per ell

La comunitat musulmana de Reus està de dol. El ginecòleg Ahmad Tarif DabbaghAmiri ha mort a causa de la Covid-19 i així ho ha anunciat Mohamed Said Badaoui, qui al setembre anunciava la seva intenció de deixar la seva condició de portaveu de la comunitat musulmana a Reus. Del doctor en diu que era una «persona molt estimada per la comunitat» musulmana a Reus. 

El metge estava estretament vinculat a la política de la capital del Baix Camp, ja que era militant històric del PSC de Reus. El portaveu socialista, Andreu Martín, ha fet una piulada per aquesta «tristíssima notícia». Destaca que el doctor Ahmad Tarif Dabbag Amiri era «un gran metge i persona» i en destaca el «seu compromís i dedicació a la comunitat serà inspiració en el futur».


Comentaris
PILAR
D.E.P. ERA BON METGE I BONA PERSONA.
Carmen
Triste noticia , grande persona y medico .Gracias en nombre de todas las mujeres que ayudo a ser madres .RIP
Raquel
Un gran médico 40 años en Reus o más que ayudado a dar vida a muchos-as y poco reconocimiento como médico se le ha dado. Que pena más grande, un abrazo a sus familiares .
ENCARNA
ME ACABO DE ENTERAR. UNA GRAN PÉRDIDA. NO ME LO LLEGO A CREER. SIEMPRE TAN AMABLE Y SERVICIAL. ME TRATÓ MUCHOS AÑOS Y LO HECHAREMOS DE MENOS. DESCANSE EN PAZ.
MONTSE
HOLA BUENAS NOCHES, AL IGUAL QUE ENCARNA ME ACABO DE ENTERAR, DEL FALLECIMIENTO, DEL DR. TARIF, LO SIENTO EN EL ALMA, YA QUE ERA UNA PERSONA SUPER AGRADABLE, MUY HUMANO, FUE MI GINECOLOGO DURANTE MUCHOS AÑOS, MI MÁS SINCERO PESAME A LA FAMILIA,, Y DESCANSE EN PAZ.
Alba
Gran persona y médico. Me llevó mis 3 embarazos y partos. Era pura luz y bondad, y su trato me hacía sentir como en casa. Tenía mucho por vivir y disfrutar de los suyos. Gracias por tanto , descanse en paz querido Doctor Tarif.