El carril bici del carrer Pere Martell de Tarragona serà història abans de l'estiu

L'Ajuntament de Tarragona ha acordat amb la plataforma veïnal Treballem Pere Martell la recuperació dels tres carrils de circulació en aquest cèntic carrer de la ciutat

La presència de vehicles aparcats en doble fila provoca de manera habituals congestió de circulació al carrer Pere Martell.
La presència de vehicles aparcats en doble fila provoca de manera habituals congestió de circulació al carrer Pere Martell. | Facebook
05 de febrer de 2025, 11:59
Actualitzat: 11:59h

El carril bici del carrer Pere Martell de Tarragona serà història abans de l'estiu, quatre anys després de la seva posada en marxa. El govern municipal ha consensuat amb els veïns de la zona aquesta decisió, segons ha explicat el conseller d'Urbanisme de l'Ajuntament de Tarragona, Nacho García Latorre, en declaracions al Diari Més. En aquest sentit, el regidor es va reunir la passada setmana amb la plataforma Treballem Pere Martell, amb els quals va acordar la recuperació del tercer carril de circulació. Fa uns mesos, aquesta associació va presentar prop de 400 signatures que reclamaven l'eliminació d'aquest carril bici.

Segons ha manifestat Nacho García Latorre, els motius que han portat a l'eliminació del carril bici del carrer Pere Martell són la poca utilització d'aquest i les queixes veïnals, així com les dificultats que pateixen els autobusos municipals de l'EMT per a circular per aquest carrer, en el qual és habitual presència de vehicles aparcats en doble fila, dificultant la circulació.

Cal recordar que poc després d'assumir el govern municipal, el PSC de Rubén Viñuales va descartar donar continuïtat al carril bici de Pere Martell fins al Serrallo, impulsat en l'anterior mandat pel govern Ricomà. En aquest sentit, el regidor Nacho García Latorre ha manifestat que després d'aquesta decisió, no tenia sentit mantenir l'actual carril bici.

Arxivat a