El Pacte del Penedès Marítim ha convocat una marxa lenta en direcció a Barcelona pel pròxim dimecres 29 de març per reclamar de nou la gratuïtat del peatge de Vallcarca de la C-32 pels viatges recurrents. La marxa lenta arribarà fins al mateix Parlament de Catalunya, per fer sentir el malestar del territori.
Ajuntaments, consells comarcals, empresaris, sindicats i altres agents del Penedès es mostren decebuts amb la manca de resposta de la Generalitat a les seves peticions. El passat 5 de febrer ja van fer un primer acte de protesta, amb una marxa lenta que va col·lapsar la C-32. En aquell moment van avançar que, si no hi havia un canvi de postura en el Govern català, farien una nova marxa lenta, aquest cop ja a Barcelona.
La demanda d'una reunió urgent amb el Departament de Territori per tractar aquest tema no ha obtingut cap resposta. Alhora, l'esmena presentada als pressupostos per incloure una partida de quinze milions d'euros amb la qual es podria impulsar aquesta mesura va ser rebutjada. Per tot això, el Penedès Marítim ha decidit convocar la nova protesta pel pròxim dimecres 29 de març, per donar visibilitat a les seves reivindicacions.
El que es demana és que s'apliqui també al peatge de Vallcarca el que des del passat 2 de març es fa al de Cubelles. És a dir, que els viatges recurrents (els que es fan en un màxim de 24 hores amb sortida i arribada al mateix lloc) siguin gratuïts, mitjançant l'aplicació Awai o la Via-T.
La marxa del 29 de març sortirà a les deu del matí de davant del Carrefour del Prat de Llobregat, passarà per les rondes i agafarà la sortida 21 a Ciutat Vella, per anar des del Passeig de Colom fins al Parlament. Des del territori s'ha fet una crida a la ciutadania per participar en la protesta.
Convoquen una marxa lenta fins al Parlament per reclamar la gratuïtat de tota la C-32
El Pacte del Penedès Marítim lamenta la manca de resposta per part de la Generalitat
ARA A PORTADA
-
Reus s'omple d'acrobàcies amb el tret de sortida de la 29a edició de la Fira Trapezi TarragonaDigital
-
L'onzena edició de la Music Valls Va de Vins es renova i bat rècord de cellers inscrits TarragonaDigital
-
El cel de Tarragona tornarà a il·luminar-se amb la 33a edició del Concurs de Focs Artificials: les dates i tots els detalls TarragonaDigital
-
L’excap de la Policia de Montblanc nega en el judici que incorporés la fotocòpia del carnet de l’altra acusada amb la data alterada TarragonaDigital
-
La denúncia per la manca de places a les escoles públiques de Reus arriba al Parlament TarragonaDigital
Publicat el 21 de març de 2023 a les 11:59
Actualitzat el 21 de març de 2023 a les 12:18
Et pot interessar
-
Societat Vimbodí i Poblet convoca la 13a edició del Concurs de Relats Breus i de Poesia
-
Societat La Colla Joves Xiquets de Valls recorda la seva història amb la 8a Ruta de la Roser fins a Vilafranca del Penedès
-
Societat El Grup Ciutats Patrimoni de la Humanitat aprova un protocol pioner per respondre als actes vandàlics
-
Societat El llegat del Campanaret de Reus: què queda d'un dels edificis més famosos de la ciutat?
-
Societat L'origen del nom del Pati, la plaça més cèntrica i polivalent de la ciutat de Valls
-
Societat Tarragona construirà més d'un miler d'habitatges protegits en els pròxim anys