El president del Consell Comarcal del Baix Penedès, Ramon Ferré, ha lamentat que el tall de la línia R4 de Rodalies de Renfe s’hagi fet "sense previ avís". El tall durarà set mesos i afectarà el tram que va de Sant Vicenç de Calders a Vilafranca del Penedès.
[noticiadiari]99/14347[/noticiadiari]
"Al Baix Penedès ja estem acostumats a patir el menysteniment de l'administració i ser a la cua de les inversions", ha criticat Ferré. El Consell Comarcal recorda que el servei de Rodalies és una "necessitat diària" de moltes persones que viuen en aquesta comarca per anar als seus llocs de feina o per estudiar. Alhora es recorda la "manca d’inversions" en la xarxa de Rodalies durant molts anys que "també han contribuït a arribar al moment actual".
Des de l’administració comarcal s’exigeix més previsió i coordinació interadministrativa per oferir millors alternatives als usuaris. En aquest sentit reclama un servei de bus dels pobles de l’interior i El Vendrell cap a Sant Vicenç de Calders o Calafell per poder anar cap a Barcelona per la R2 Sud.
Finalment el Consell reclama que un cop es recuperi el servei de Rodalies de la línia R4 es millorin les freqüències de pas dels trens per oferir un millor servei.
Crítiques al tall de l'R4: «Al Baix Penedès ja estem acostumats a patir el menysteniment de l’administració»
El Consell Comarcal del Baix Penedès lamenta el tall de set mesos a la línia R4 de Rodalies «sense previ avís»
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de gener de 2024 a les 09:42
Actualitzat el 25 de març de 2024 a les 10:34
Et pot interessar
-
Societat
La platja Punta d’en Guineu, escenari del primer bany de l'any 2026 a Roda de Berà
-
Societat
Torredembarra compra bicicletes per fer classes d’educació viària als infants
-
Societat
Marcos Galindo és el primer nadó de 2026 al Camp de Tarragona
-
Societat
Tarragona impulsa la neteja de la riera de Riu Clar per reduir el risc d'inundació
-
Societat
Els dos quarts premis de la Grossa de Cap d'Any cauen a Cambrils i el Vendrell
-
Societat Mont-roig del Camp aprova un pressupost de 2026 de gairebé 30 milions d'euros
