El president del Consell Comarcal del Baix Penedès, Ramon Ferré, ha lamentat que el tall de la línia R4 de Rodalies de Renfe s’hagi fet "sense previ avís". El tall durarà set mesos i afectarà el tram que va de Sant Vicenç de Calders a Vilafranca del Penedès.
[noticiadiari]99/14347[/noticiadiari]
"Al Baix Penedès ja estem acostumats a patir el menysteniment de l'administració i ser a la cua de les inversions", ha criticat Ferré. El Consell Comarcal recorda que el servei de Rodalies és una "necessitat diària" de moltes persones que viuen en aquesta comarca per anar als seus llocs de feina o per estudiar. Alhora es recorda la "manca d’inversions" en la xarxa de Rodalies durant molts anys que "també han contribuït a arribar al moment actual".
Des de l’administració comarcal s’exigeix més previsió i coordinació interadministrativa per oferir millors alternatives als usuaris. En aquest sentit reclama un servei de bus dels pobles de l’interior i El Vendrell cap a Sant Vicenç de Calders o Calafell per poder anar cap a Barcelona per la R2 Sud.
Finalment el Consell reclama que un cop es recuperi el servei de Rodalies de la línia R4 es millorin les freqüències de pas dels trens per oferir un millor servei.
Crítiques al tall de l'R4: «Al Baix Penedès ja estem acostumats a patir el menysteniment de l’administració»
Societat
El Consell Comarcal del Baix Penedès lamenta el tall de set mesos a la línia R4 de Rodalies «sense previ avís»
ARA A PORTADA
-
-
Societat L'Ajuntament de Tarragona ja recull excrements de gos del carrer per analitzar-los i sancionar els incívics Antonio Ramos Llauradó
-
Cultura El nou Festival Internacional de Pallasses i Pallassos de Valls s'estrenarà aquest novembre amb 12 propostes ACN
-
Successos La Policia Local de Salou interposa 458 denúncies en nou mesos per infraccions en l'ús de patinets i VMP Antonio Ramos Llauradó
-
Cultura El cicle de concerts que Reus dedica a l’Any Gaudí finalitza amb la música de Los Sara Fontan i Anna Amigó Antonio Ramos Llauradó
Publicat el
16 de gener de 2024 a
les 09:42
Actualitzat el
25 de març de 2024 a les
10:34
Et pot interessar
-
Societat
Tarragona i la Canonja acorden el finançament del servei d’autobús de l'EMT que connecta els dos municipis
-
Societat
El Govern destina 4,1 milions d'euros al projecte de celler de recerca enològica de Falset
-
Societat
Comencen les obres per a prolongar la vida útil de la depuradora de Reus
-
Societat
Liciten dues obres clau per implantar el tramvia al Camp de Tarragona: 14,4 milions d'euros d'inversió
-
Societat
La Conca de Barberà presenta al·legacions al futur Parc Natural de les Muntanyes de Prades
-
Societat
El sector hostaler de la demarcació de Tarragona es reivindica en el 49è Sopar Anual de l'AEHT
