El Vendrell ja fa dos estius que manté les dutxes de les platges tancades, com a mesura d'emergència davant la sequera. Una decisió que, des del passat abril, també ha decidit prendre l'Ajuntament de Cunit. Des del consistori cunitenc han confirmat que des de la Setmana Santa no funcionen ni les dutxes, ni els rentapeus, ni els lavabos que hi ha a la zona de platges.
És una decisió que ha pres el govern municipal davant la intensa sequera que afecta el territori català. A més, des de fa uns dies, Cunit ha començat a aplicar altres restriccions perquè el municipi ha passat a formar part dels que es troben en estat d'excepcionalitat. Això significa que només es poden gastar 230 litres per habitant cada dia i no es pot fer servir l'aigua potable per netejar els carrers o regar els espais verds.
Les restriccions del Pla Especial de Sequera no obliguen a tallar l'aigua de les dutxes, però des del govern local creuen que l'actual context demana mesures com aquesta. Si la situació no canvia dràsticament, la mesura s'estendrà durant la temporada d'estiu. Fa pocs dies, el president de l'associació que atorga les banderes blaves, José Palacios, va demanar als municipis de costa que no només tanquessin les dutxes, sinó que les retiressin progressivament.
Cunit segueix el camí del Vendrell i tanca les dutxes de les platges
El municipi ha començat a aplicar restriccions per la sequera
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de maig de 2023 a les 14:11
Et pot interessar
-
Societat Troben al Priorat les restes d'un soldat republicà mort durant la Guerra Civil
-
Societat Noves afectacions als trens de Rodalies i regionals a Tarragona per un tall ferroviari
-
Societat El Port de Tarragona col·labora amb la desena edició del Sosciathlon
-
Societat La Unitat de Mediació de la Guàrdia Urbana de Reus resol 157 conflictes a la ciutat durant el 2024
-
Societat Vila-seca amplia el servei municipal de transport urbà i millora les freqüències
-
Societat El projecte Tarragona Greenbelt'26 naturalitzarà el tram urbà del riu Clar