Denuncien de nou la mort de desenes de peixos al riu Francolí a Tarragona
Ecologistes en Acció assegura que les causes són "l'incompliment de cabals ecològics, la sobreexplotació de l'aqüífer i la mala gestió de l'aigua"
ARA A PORTADA
-
-
La victòria electoral de Klein s'acaba imposant a Cambrils després de dos anys «agitats» Sandra Pérez
-
Salou: dos anys còmodes per a Pere Granados amb Hard Rock i la capitalitat cultural marcant l'agenda Antonio Ramos Llauradó
-
Què fer el cap de setmana del 30 i 31 de maig i 1 de juny a la demarcació de Tarragona? TarragonaDigital
-
Illa garanteix als inversors coreans que la planta de Mont-roig tirarà endavant malgrat el rebuig ecologista Bernat Surroca Albet
Publicat el 17 de juliol de 2023 a les 11:45
Actualitzat el 17 de juliol de 2023 a les 11:52
Ecologistes en Acció de Tarragona i l'Ebre ha denunciat de nou la mort de fauna aqüícola al riu Francolí al seu pas per la ciutat de Tarragona. En aquest sentit, l'entitat ha assegurat que les causes d'això són "l'incompliment de cabals ecològics, la sobreexplotació de l'aqüífer i la mala gestió de l'aigua".
Et pot interessar
-
Societat Alerten d'atacs contra les colònies felines de Reus i altres incidents amb els gats comunitaris
-
Societat La Barnahus aconsegueix reduir el temps dels procediments judicials a Tarragona i Lleida
-
Societat Un estudi fet a Tarragona alerta que l'exposició al fum del tabac és un «perill» especialment pels infants
-
Societat El Mercat Central de Tarragona torna a cuinar el peix fresc dels clients els divendres i dissabtes
-
Societat La connexió Tarragona i Salou-PortAventura, tallada per unes obres
-
Societat L'alcalde d’Aiguamúrcia Òscar Sendra, nou vicepresident de la Federació de Municipis de Catalunya