Doble acte per presentar la Festa de la Mar de Catalunya, que es farà a Calafell

Tomàs Molina parlarà sobre com serà el litoral català el 2030

Publicat el 27 d’abril de 2023 a les 10:07
Actualitzat el 27 d’abril de 2023 a les 10:16
Queda menys d'un mes i mig perquè Calafell aculli la sisena edició de la Festa de la Mar de Catalunya, prevista entre els dies 8 i 11 de juny. Aquest cap de setmana es farà la presentació oficial d'aquest important esdeveniment amb un doble acte. 

El divendres 28 d'abril, el Centre Cívic Cinema Iris acollirà a les 19.00 hores la presentació d'aquesta festa que té com a propòsit fer valdre el patrimoni marítim català i establir una relació sostenible amb el medi marí mitjançant la implicació ciutadana.

L'endemà, el dissabte 29 a les dotze del migdia, es farà una xerrada del meteoròleg Tomàs Molina al Centre Cívic Montse Civit de Segur de Calafell. Molina parlarà de 'La mar del futur', per explicar com serà el litoral català el 2030. Ambdós actes estan organitzats per l'Associació Patí Català Calafell