[noticiadiari]99/14640[/noticiadiari]
Aquesta ha estat la seva vuitena vegada que s'ha presentat al certamen, en la qual ha batut el seu rècord personal i s'ha proclamat campió. Tot i que per normativa, l'any vinent no es podrà tornar a presentar, té clar que el 2026 tornarà a la capital de l'Alt Camp per competir de nou.
En aquest sentit, les normes de l'organització han fet que enguany es notés l’absència del dotze vegades campió Adrià Wegrzyn, ja que el guanyador de l'edició anterior del concurs no pot presentar-se a la següent.
El segon classificat ha estat Ramon Caballero Flix de Barcelona, amb 196 calçots i 2.260 grams. El tercer ha estat Ramon Forès Sans de Valls, després menjar-se 190 calçots.
Concurs de Cultivadors de Calçots i de Salsa
Per la seva banda la 36a edició del Concurs de Cultivadors de Calçots ha proclamat Horta Blanch d'Altafulla com a guanyador. El segon classificat ha estat Quico Amill de Valls.En el cas de la 32a edició del Concurs de Salsa, Emilia Llort de Reus ha guanyat el certamen. En segon lloc ha quedat Angeles García Ruiz de Valls i, el tercer lloc ha estat Jordi Rovira de Valls.