Saps què hi ha preparat per avui? T'ho detallem a continuació.
10 h, Espai Salvador Fà Llimiana, pl. Mitja Lluna. Trobada de col·leccionistes de plaques de cava del Camp de Tarragona.
11 h, Moll de Costa, aigües Marina Port Tàrraco. XCIII Travessia Nedant al Port de Tarragona, LX Trofeu Coca-Cola. Travessia petita, 11 h; travessia general, 12 h.
11 h, Residència Mare de Déu de la Mercè. Actuació musical i de ball amb l’Asociación Cultural y Folklórica Andaluza.
12 h, Rambla Nova, coca central, al costat de l’Oficina de Turisme. Gimcana i exposició de vespes clàssiques, que segueixen sent un referent de les motos populars al nostre país.
12 h, campanar de la Catedral. Els Tocs de Vigília de Festa.
12 h, portal del Roser. L’Entrada de Músics, iniciada per la interpretació d’Els segadors a càrrec dels grallers Els Quatre Garrofers, mentre sonen pletòriques totes les formacions que fan ballar el Seguici els dies 22 i 23.
12 h, Rambla Nova, coca central, al costat de l’Oficina de Turisme. Vermut solidari a benefici de l’Associació Down Tarragona.
17.30 h, jardins de Saavedra. La Terrasseta. Espai de jocs.
17.45 h, Rambla Nova, tram Unió / Méndez Núñez, davant de la Gelateria Italiana Gabri Olivier. Versots i parlaments dels balls parlats:
17.45 h, Ball d’en Serrallonga
18.15 h, Ball de Pastorets
18.35 h, Ball de Gitanes
18 h, pl. Verdaguer, fins a les 2 h. Santa Tecla gastronòmica. Estrella Damm patrocina Teclatapa, la taverna dels tastets.
18 h, Ateneu de Tarragona, c. Sant Magí, 4. Santa Tecla Màgica.
18.30 h, jardins de Saavedra. La Terrasseta. Espectacle de clown. La Cia. La Intrèpida presenta L’atracció.
18.30 h, pl. de Dames i Vells. Primera representació del Ball de Dames i Vells. El sarcasme i la ironia d’aquestes parelles retratarà, un any més, l’actualitat i els seus protagonistes. Toca, Peron!
19 h, des de la pl. de la Font. La Cercavila de Santa Tecla amb la primera sortida al complet de tot el Seguici Popular.
19 h, pg. de les Palmeres. Obertura de l’Espai Barraques.
19.30 h, pl. de la Pagesia. Representació del Ball de Dames i Vells. Nou emplaçament per gaudir més i millor dels parlaments més esperats de la nostra festa major.
19.30 h, pg. de les Palmeres. Contacontes per a la canalla amb l’Íngrid Ventura.
20 h, Capsa de Música. Capsa i Jazz Club: Magalí Sare i Manel Fortià.
20.30 h, Sala Trono Armanyà, c. Armanyà, 11. Les coses excepcionals, de Duncan Macmillan.
20.30 h, pl. Natzarens. Representació del Ball de Dames i Vells.
21 h, pg. de les Palmeres. Mandonguillada Popular de Barraques.
21 h, jardins de Saavedra, La Terrasseta. Fira Food Trucks. Sopar a la fresca a preus populars.
21.20 h, pl. del Rei. Versots i parlaments dels balls parlats:
21.20 h, Ball de Dames i Vells
21.45 h, Ball de Sant Miquel i Diables
22.10 h, Ball de Gitanes
22.25 h, Ball d’en Serrallonga
22.35 h, Ball de Pastorets
21.30 h, pl. de la Font. La primera tanda de lluïment del Seguici Popular.
21.30 h, Catedral. Concert de cant coral amb Ensemble O Vos Omnes. El retorn del mestre Çorita.
21.45 h, pl. dels Sedassos. Versots i parlaments dels balls parlats:
21.45 h, Ball d’en Serrallonga
22.15 h, Ball de Pastorets
22.35 h, Ball de Gitanes
22.15 h, pl. de les Cols. Representació completa de la Moixiganga, amb So Nat - Grallers de Tarragona.
La nit del 22 al 23 de setembre, Revetlles i matinades
22 h, jardins del Camp de Mart. Festa Flaix FM Santa Tecla 2019.
22.30 h, Sala Trono Armanyà, c. Armanyà, 11. Kintsugi.
22.30 h, pg. de les Palmeres. Inici dels concerts de Barraques amb El Artriste.
23 h, Rambla Nova, tram Balcó del Mediterrani. Revetlla amb Jordi Català i Orquestra Paper de Tornassol.
23 h, pl. de la Font. La revetlla més teclera amb les orquestres Estelada i Tremendos.
23.30 h, jardins de Saavedra. La Terrasseta. DJ Sendo (tropical brass, Barcelona).
24 h, pg. de les Palmeres. Revetlla de DJs a Barraques amb Ganjanights.
1.45 h, pg. de les Palmeres. Segueix la revetlla de DJs de Barraques amb els Primatical.
3 h, pg. de les Palmeres. Penúltima revetlla de DJs de Barraques.
4.30 h, pg. de les Palmeres. Últims moments de Barraques 2019 amb DJ Jazz.
Consulta tots els actes de Santa Tecla i no perdis detall:
Programa de Santa Tecla 2019 by naciodigital on Scribd